Wyniki wyszukiwania dla tagu - orlen
ilość wyników: 12

Wygrać widza [wideo] media-inne

Wygrać widza [wideo]

Kino pozostaje wciąż na fali wznoszącej. Niewykluczone jednak, że za chwilę przyjdzie mu się mierzyć z potężną konkurencją w postaci serwisów streamingowych najpotężniejszych globalnych gigantów. Te walczą nie tylko o uwagę widza, ale i między sobą.

Czytaj więcej
Orlen sponsorem Ekstraklasy marketing

Orlen sponsorem Ekstraklasy

Piłkarska liga ma kolejnego zamożnego państwowego sponsora.

Czytaj więcej
Orlen wprowadzi swoją markę w Niemczech, Czechach i na Słowacji marketing

Orlen wprowadzi swoją markę w Niemczech, Czechach i na Słowacji

Nastąpi rebranding zagranicznych stacji koncernu oraz docelowo ujednolicenie komunikacji na wszystkich czterech rynkach.

Czytaj więcej
Kubica odchodzi z zespołu Williams, Orlen zabiera pieniądze marketing

Kubica odchodzi z zespołu Williams, Orlen zabiera pieniądze

Zawodnik i sponsor deklarują jednak, że pozostaną w Formule 1.

Czytaj więcej
Gdzie na kawę? Na stację benzynową! marketing

Gdzie na kawę? Na stację benzynową!

Stacje paliw to zdecydowanie numer 1 wśród miejsc, w których Polacy piją kawę poza domem. Najczęściej wymieniane marki, które wskazywane są spontanicznie jako miejsca z kawą to Orlen, McDonald’s oraz Starbucks - wynika z badania Cafe Monitor ARC Rynek i Opinia.

Czytaj więcej
Największa w historii loteria Orlenu [wideo] marketing

Największa w historii loteria Orlenu [wideo]

Pula nagród to 56,6 mln zł. W mediach rusza kampania z Robertem Kubicą.

Czytaj więcej
Orlen testuje stacje drive-thru marketing

Orlen testuje stacje drive-thru

Stacje te oferują tankowanie i zakupy bez wysiadania z auta.

Czytaj więcej
Orlen i 4F najbardziej kojarzone z zimowymi igrzyskami w Pjongczang marketing

Orlen i 4F najbardziej kojarzone z zimowymi igrzyskami w Pjongczang

W badaniu wspomaganej znajomości oficjalnych sponsorów ankietowani przez Starcom najtrafniej wskazali marki Samsung, Visa, Kia, Hyundai, LG oraz McDonald’s.

Czytaj więcej
Fake newsy, UX i zoom na zmiany legislacyjne: przemyślenia na koniec 2017 roku opinie

Fake newsy, UX i zoom na zmiany legislacyjne: przemyślenia na koniec 2017 roku

W przyszłym roku czeka nas większa koncentracja na całościowym doświadczaniu produktu czy usługi przez konsumenta zamiast krótkoterminowych akcji zasięgowych - przewiduje Katarzyna Koper, Managing Director Publicis Consultants.

Czytaj więcej
Orlen, Adidas i Coca-Cola najbardziej rozpoznawalnymi sponsorami sportu marketing

Orlen, Adidas i Coca-Cola najbardziej rozpoznawalnymi sponsorami sportu

Według badania ARC Rynek i Opinia sponsoring wydarzeń sportowych i kulturalnych opłaca się markom.

Czytaj więcej