Wyniki wyszukiwania dla tagu - os3
ilość wyników: 23
Radek Dudzic dołączył do Pleja jako creative group head reklama

Wcześniej związany był z Isobar Polska jako content creative director oraz z agencją OS3 jako creative director.

Czytaj więcej
Sławek Wala jako nowy chief technology officer w VMLY&R Poland reklama

Od 2017 r. związany był z Cheil Poland.

Czytaj więcej
Kreatura 2019 - fotorelacja imprezownia

Przeżyjmy to jeszcze raz! Gala wręczenia nagród w 23. edycji konkursu niezależnej kreacji w reklamie odbyła się 28 listopada w Małej Warszawie.

Czytaj więcej
Kreatura 2019: 10 nagród głównych i 32 wyróżnienia reklama

W tym roku na konkurs napłynęła rekordowa liczba 156 projektów.

Czytaj więcej
Rekordowa liczba zgłoszeń do konkursu Kreatura reklama

Jury będzie oceniać 156 prac. Zwycięzców poznamy podczas gali 28 listopada.

Czytaj więcej
Karolina Kałużna przewodniczącą jury konkursu Kreatura reklama

Zgłoszenia do 22 października. Zwycięzców poznamy podczas gali 28 listopada.

Czytaj więcej
Grey Agencją Roku, Mindshare Domem Mediowym Roku według "Media & Marketing Polska" reklama

Wyróżnienia dla najlepszych domów mediowych powędrowały do Starcomu, MediaCom Warszawa i grupy IPG Mediabrands (UM i Initiative). W kategorii agencji reklamowych wyróżnienia zostały przyznane Saatchi & Saatchi IS, Grupie S/F, OS3 oraz Hand Made.

Czytaj więcej
Koncertowy finał kampanii #iCO2dalej marketing

Wydarzenie i całą kampanię społeczną dla Fundacji ClientEarth Prawnicy dla Ziemi przygotowała agencja oS3.

Czytaj więcej
Nie wszystko da się przeliczyć na punkty czy rabat marketing

O trendach i wyzwaniach w obszarze programów lojalnościowych związanych z rozwojem technologii i nowymi doświadczeniami oraz oczekiwaniami konsumentów rozmawiamy z Maciejem Hiltem, Business Development Directorem w agencji oS3.

Czytaj więcej
W stylu Spotify i Ubera media-internet

Telewizja jest wciąż niezastąpiona, gdy grupa docelowa jest szeroka i trzeba zbudować świadomość marki. Typowa firma e-commerce wychodzi jednak od komunikacji czysto digitalowej. Marki, które wchodzą na rynek jako "love brand", chętnie bawią się kontentem.

Czytaj więcej