Wyniki wyszukiwania dla tagu - p4
ilość wyników: 68

Plus "najczęściej wybieraną siecią komórkową w Polsce" [wideo] reklama

Plus "najczęściej wybieraną siecią komórkową w Polsce" [wideo]

Tak przynajmniej deklaruje w nowej kampanii, opierając się na danych dotyczących osób zmieniających w ciągu roku operatora.

Czytaj więcej
Martyna Wojciechowska wprowadzi sieć 5G w Playu [wideo] reklama

Martyna Wojciechowska wprowadzi sieć 5G w Playu [wideo]

Zmasowana kampania będzie prowadzona w telewizji, internecie, OOH i prasie.

Czytaj więcej
Wojtek Walczak strategy directorem w Pleju reklama

Wojtek Walczak strategy directorem w Pleju

Stanął na czele nowego działu strategii w agencji.

Czytaj więcej
Barbara Kurdej-Szatan i Maciej Łagodziński w głównych rolach w reklamie Play [wideo] reklama

Barbara Kurdej-Szatan i Maciej Łagodziński w głównych rolach w reklamie Play [wideo]

Występują w reklamach tego operatora od 2013 r., ale do tej pory towarzyszyli celebrytom.

Czytaj więcej
5G już niedługo w Trójmieście - zapowiada Play marketing

5G już niedługo w Trójmieście - zapowiada Play

Chce uruchomić sieć nowej generacji bez czekania na przetarg, we współpracy z Huawei. Czy zamknie tym usta konkurentom oburzającym się na jego reklamy?

Czytaj więcej
Reklama Playa narusza normy KER [wideo] reklama

Reklama Playa narusza normy KER [wideo]

Zarzuty to m.in. wprowadzanie odbiorców w błąd co do właściwości reklamowanych usług oraz brak należytej staranności w prowadzonych działaniach.

Czytaj więcej
UOKiK chce zmian w reklamach 10 firm telekomunikacyjnych reklama

UOKiK chce zmian w reklamach 10 firm telekomunikacyjnych

Chodzi o pokazywanie cen.

Czytaj więcej
Play powraca z reklamą "5G Ready" pomimo kontrowersji [wideo] reklama

Play powraca z reklamą "5G Ready" pomimo kontrowersji [wideo]

Inni operatorzy uważają, że jest to wprowadzanie konsumentów w błąd, gdyż w Polsce nie ma jeszcze żadnej sieci 5G.

Czytaj więcej
Sieć 4G i specjalne strefy 5G na stadionie Legii marketing

Sieć 4G i specjalne strefy 5G na stadionie Legii

Ericsson, Play i Legia Warszawa uruchamiają wspólny projekt.

Czytaj więcej
Marketerzy chcą lepszych badań marketing

Marketerzy chcą lepszych badań

To, ile będzie trwało przygotowanie i wdrożenie nowego jednoźródłowego badania mediów, zależy od motywacji rynku do realizacji tego projektu - o inicjatywie "Marketerzy dla lepszych badań" mówi Michał Sobolewski, dyrektor marketingu Play, członek zarządu IAA.

Czytaj więcej