Wyniki wyszukiwania dla tagu - pawel-gala
ilość wyników: 16
10 zjawisk, które ożywią media i reklamę w 2024 roku opinie

Paweł Gala, CEO domu mediowego Wavemaker, z kolejnym felietonem z cyklu #NaGalowo.

Czytaj więcej
Lokalna adekwatność czy regionalne "lost in translation"? opinie

Nie możemy zapominać, że to, co jest trafnym insightem konsumenckim w Polsce niekoniecznie rezonuje w głowach Czechów, Rumunów czy Bułgarów - pisze Paweł Gala, CEO domu mediowego Wavemaker, w kolejnym felietonie z cyklu #NaGalowo.

Czytaj więcej
Reklamiara - warto rozmawiać [wideopodcast] reklama

W pierwszym odcinku nowego cyklu wideopodcastu "Reklamiara" poświęconego wyzwaniom współczesnego marketingu, komunikacji marketingowej, mediów i biznesu, autorka i gospodyni programu Marta Macke rozmawia z Pawłem Galą, CEO domu mediowego Wavemaker, należącego do GroupM.

Czytaj więcej
Od  "czelendżu" do mobbingu: o relacjach w branży reklamowej opinie

Czy w naszej branży można mówić o superrelacjach i zdrowych mechanizmach współpracy międzyludzkiej? Trudno z przekonaniem odpowiedzieć twierdząco, jeśli przeanalizować dane z badania Wavemaker zrealizowanego pod patronatem SAR i IAA - pisze Paweł Gala w drugim felietonie z cyklu #NaGalowo.

Czytaj więcej
Donata Wolińska, L'Oreal, Paweł Gala, Wavemaker: Postawiliśmy na radykalną zmianę marketing

Przyszłość będzie wielowymiarowa: fizyczna, zdigitalizowana i wirtualna - przekonują Donata Wolińska, CDMO L’Oréal Polska i Paweł Gala, CEO Wavemakera. Przy okazji podsumowują pierwsze miesiące współpracy.

Czytaj więcej
Wavemaker: Internet najbardziej niezastąpionym medium media-internet

Tak uważa 58% polskich internautów.

Czytaj więcej
Wavemaker: Marketingowcy z wykrzywionym obrazem Polaków w czasie pandemii marketing

Wśród pracowników branży piramidę potrzeb zdominowały internet, paczkomaty, komunikatory wideo i VoD, a wśród polskich internautów mocniej niż wśród badanych marketingowców zaznaczyła się rola telewizji, radia czy modlitwy - wynika z badania.

Czytaj więcej
Wavemaker: "Fakty" najsilniejsze w woj. opolskim, "Wiadomości" na Podlasiu media-tv

Oby analizy takie jak nasze podsumowanie popularności programów informacyjnych w regionach, znajdowały wkrótce praktyczne zastosowanie w planowaniu TV - mówi Paweł Gala, szef agencji mediowej.

Czytaj więcej
Wavemaker: Orlen, McDonald’s, Lidl i Biedronka najmocniej kojarzone ze wsparciem w czasie COVID-19 marketing

Wsparcie niesione przez marki w walce z pandemią Wavemaker analizował przy okazji badania aktywizmu marek.

Czytaj więcej
Wavemaker: Aktywizm marek budzi spore emocje marketing

Negatywnie usposobieni (mniejszość, ale istotna) uważają, że firmy powinny się skupić na swoich produktach, a aktywizm postrzegają jako działanie dla zysku.

Czytaj więcej