Wyniki wyszukiwania dla tagu - pawel-gala
ilość wyników: 10
Wavemaker: Marketingowcy z wykrzywionym obrazem Polaków w czasie pandemii marketing

Wśród pracowników branży piramidę potrzeb zdominowały internet, paczkomaty, komunikatory wideo i VoD, a wśród polskich internautów mocniej niż wśród badanych marketingowców zaznaczyła się rola telewizji, radia czy modlitwy - wynika z badania.

Czytaj więcej
Wavemaker: "Fakty" najsilniejsze w woj. opolskim, "Wiadomości" na Podlasiu media-tv

Oby analizy takie jak nasze podsumowanie popularności programów informacyjnych w regionach, znajdowały wkrótce praktyczne zastosowanie w planowaniu TV - mówi Paweł Gala, szef agencji mediowej.

Czytaj więcej
Wavemaker: Orlen, McDonald’s, Lidl i Biedronka najmocniej kojarzone ze wsparciem w czasie COVID-19 marketing

Wsparcie niesione przez marki w walce z pandemią Wavemaker analizował przy okazji badania aktywizmu marek.

Czytaj więcej
Wavemaker: Aktywizm marek budzi spore emocje marketing

Negatywnie usposobieni (mniejszość, ale istotna) uważają, że firmy powinny się skupić na swoich produktach, a aktywizm postrzegają jako działanie dla zysku.

Czytaj więcej
Effie Awards: Grupa Żywiec najefektywniejszą firmą 20-lecia reklama

Wręczono 19 brązowych, 31 srebrnych, 6 złotych statuetek oraz grand prix konkursu 2019.

Czytaj więcej
Trzeba być czujnym media-inne

Mamy jeden z najwyższych wskaźników retencji, czyli utrzymania klientów. Z jednej strony świadczy to o sile agencji, które są w stanie utrzymać budżety klientów, a z drugiej o kryzysie zaufania, który jednak ich skłania do nieustannych przeglądów ofert - mówi Paweł Gala, CEO Wavemakera.

Czytaj więcej
Wavemaker: Polacy podzieleni w kwestii zaangażowania marek w LGBTQ+ marketing

Blisko połowa polskich internautów uważa, że marki nie powinny angażować się we wsparcie społeczności LGBTQ+. Niekoniecznie stoi to w sprzeczności z ich systemem wartości, 6 na 10 badanych uważa po prostu, że firmy powinny być neutralne światopoglądowo, pokazuje badanie Wavemaker.

Czytaj więcej
Zgłoszenia do polskiej edycji Young Creatives trwają do 1 lutego reklama

Podobnie jak w zeszłym roku startować można w siedmiu kategoriach - Print, Film, Digital, Design, PR, Media oraz Clients.

Czytaj więcej
Wavemaker startuje w Polsce media-inne

Połączone struktury MEC i Maxusa oficjalnie rozpoczynają działalność na naszym rynku. Debiut poprzedzono badaniem marketerów.

Czytaj więcej
Siedmioro polskich przedstawicieli w jury EACA Euro Effie 2017 reklama

Jury będzie obradowało pod przewodnictwem Alexandra Schlaubitza, vice president marketing w firmie Lufthansa.

Czytaj więcej