ilość wyników: 85
W nowym odcinku cyklu Małgorzata Obielak pisze m.in. o planach Universal Music Group dotyczących wycofania muzyki z TikToka, nowej funkcji LinkedIna dla lepszego pomiaru efektywności reklam, testach funkcji "Flipside" na Instagramie oraz inwestycjach TikToka w narzędzia oparte na AI.
Czytaj więcejO innowacjach, zmianach i trendach w mediach społecznościowych pisze dla nas Małgorzata Obielak, e-PR & social media specialist w Performics.
Czytaj więcejW nowym roku powracamy z cyklem, w którym Małgorzata Obielak, e-PR & social media specialist w Performics, prezentuje najświeższe informacje dotyczące zmian i innowacji w mediach społecznościowych.
Czytaj więcejFacebook, Instagram, TikTok, YouTube i Snapchat wprowadzają innowacje, które znacząco wpłyną na doświadczenie użytkowników: od subskrypcji pozwalających przeglądać aplikacje bez reklam, po automatyczne napisy do filmów czy nowe formaty reklamowe oparte na sztucznej inteligencji.
Czytaj więcejWracamy z porcją newsów ze świata social mediów. Tym razem sporo nowości od Mety, która prężnie działa, aby rozwijać się w kierunku wykorzystania sztucznej inteligencji w swoich narzędziach.
Czytaj więcejW najnowszym odcinku m.in. o tym, jak platformy społecznościowe reagują na falę popularności sztucznej inteligencji.
Czytaj więcejCo ciekawego w dzisiejszym przeglądzie? Meta przygotowuje nowości zarówno na Facebooku, jak i na Instagramie. Kilka nowych opcji z wykorzystaniem wideo pojawiło się na WhatsApp. YouTube, który stara się coraz bardziej przypominać TikToka, wprowadza zmiany w Shortsach.
Czytaj więcejW dzisiejszym przeglądzie opowiemy o kolejnych zmianach, jakie dzieją się aktualnie na Twitterze, nie tylko o zmianie logotypu, ale przede wszystkim udostępnieniu nowych funkcji, które są dowodem na ogromną ewolucje platformy. Sporo także nowości od TikToka.
Czytaj więcejW dzisiejszym przeglądzie królują nowości od Mety, która wprowadza liczne aktualizacje i zmiany, w tym nową aplikację Threads, wywołując wielkie poruszenie wśród użytkowników social mediów.
Czytaj więcejW dzisiejszym przeglądzie Małgorzata Obielak, e-PR & social media specialist, pisze o zmianach w ekosystemie reklamowym Mety, nowych możliwościach i funkcjach zakupowych platform YouTube, TikTok, Instagram i Pinterest oraz nowych rozwiązaniach dla użytkowników subskrybujących Twitter Blue.
Czytaj więcej