Wyniki wyszukiwania dla tagu - phd
ilość wyników: 32

Skoda zaprasza do kupowania samochodów online marketing

Skoda zaprasza do kupowania samochodów online

Hasło kampanii: "Włóż Skodę do koszyka".

Czytaj więcej
Mocny skład Polaków w jury Mixx Awards Europe reklama

Mocny skład Polaków w jury Mixx Awards Europe

Pracą jury ponownie pokieruje Anna Lubowska.

Czytaj więcej
Kreatura 2019: 10 nagród głównych i 32 wyróżnienia reklama

Kreatura 2019: 10 nagród głównych i 32 wyróżnienia

W tym roku na konkurs napłynęła rekordowa liczba 156 projektów.

Czytaj więcej
Škoda z product placementem w programie z Edytą Górniak w TVN [wideo] media-tv

Škoda z product placementem w programie z Edytą Górniak w TVN [wideo]

Piosenkarka będzie się uczyć prowadzić pod okiem kamer.

Czytaj więcej
"Ubezpiecz jak ojciec, baw się jak tata" - zachęca Nationale-Nederlanden [wideo] reklama

"Ubezpiecz jak ojciec, baw się jak tata" - zachęca Nationale-Nederlanden [wideo]

W nowej kampanii ubezpieczyciel przekonuje, że odpowiedzialne ojcostwo idzie w parze z byciem fajnym tatą.

Czytaj więcej
Mytaxi zmienia nazwę na Free Now i staje się multiplatformą marketing

Mytaxi zmienia nazwę na Free Now i staje się multiplatformą

Wraz z rebrandingiem startuje kampania pod hasłem "Miasto jest Twoje".

Czytaj więcej
Škoda - making of kampanii "Sellout - Żywioły" [wideo] reklama

Škoda - making of kampanii "Sellout - Żywioły" [wideo]

Škoda, od 10 lat lider polskiego rynku samochodowego, otrzymała wyróżnienie w naszym raporcie "Marka/Marketer" m.in. za to, że "nie osiada na laurach, nadal szuka i eksperymentuje". Prezentujemy z tej okazji kulisy powstania najnowszej kampanii Skody przygotowanej przez agencję Isobar.

Czytaj więcej
Skoda promuje nowe auto kompaktowe [wideo] reklama

Skoda promuje nowe auto kompaktowe [wideo]

Scala reklamowana jest w telewizji, online i na outdoorze.

Czytaj więcej
Podczas strajku nauczycieli rośnie liczba dzieci przed telewizorami media-tv

Podczas strajku nauczycieli rośnie liczba dzieci przed telewizorami

Tak wynika z badania PHD obejmującego dzieci w wieku 6-14 lat.

Czytaj więcej
Google z dwoma spotami na Super Bowl [wideo] reklama

Google z dwoma spotami na Super Bowl [wideo]

Jeden z nich był adresowany do weteranów, drugi promował aplikację tłumaczeniową.

Czytaj więcej