Wyniki wyszukiwania dla tagu - philips
ilość wyników: 13
Skąd? Dokąd? (9) marketing

W przedświątecznym tygodniu już w czwartek podsumowujemy najważniejsze awanse, transfery i zmiany personalne w branży marketingu, reklamy i mediów.

Czytaj więcej
Popatrzeć na markę przez pryzmat dźwięku marketing

Z Michałem Krajewskim, executive creative directorem w globalnej agencji MassiveMusic, która właśnie otworzyła biuro w Warszawie, rozmawiamy o tym, że muzyka - zwłaszcza świadomie wykorzystana - może być wielkim sprzymierzeńcem marki w codziennym dialogu z konsumentem.

Czytaj więcej
Sebastian Umiński w Pathfinder 23 marketing

Dołączył do działu client service, gdzie objął stanowisko account directora i client partnera Procter & Gamble.

Czytaj więcej
Sławek Wala jako nowy chief technology officer w VMLY&R Poland reklama

Od 2017 r. związany był z Cheil Poland.

Czytaj więcej
Więcej marek na Empik.com i Empik Marketplace marketing

Szeroką współpracę z Empik.com już podjął Huawei, a w lipcu do oferty sklepu zostanie włączony m.in. pełny katalog produktów Samsunga. Oficjalne sklepy na Empik Marketplace otwierają Kross, Inglot i Vobis.

Czytaj więcej
Xiaomi będzie sprzedawać telewizory media-inne

Chińska marka robi u nas imponująco szybkie postępy.

Czytaj więcej
Czy małe AGD może być sexy? marketing

Rynek nowości elektronicznych zmienia się bardzo dynamicznie. Premiery niektórych smartfonów to duże wydarzenie, śledzone przez fanów danej marki. Ale do większości segmentów elektroniki użytkowej, np. małego AGD, klienci podchodzą mniej emocjonalnie.

Czytaj więcej
Uczłowieczyć technologię [wideo] reklama

Ufam, że pomysłowość ludzi jest potężniejsza niż czysto racjonalna logika komputerów - mówi Daniel Systma, założyciel amsterdamskiego Kraftwerk Studio, Chief Design Officer EMEA globalnej agencji Isobar.

Czytaj więcej
Przez tajemnicę do promocji marki media-tv

Kanał AXN jest pionierem w lokowaniu produktu w serialu kryminalnym. Od lat pokazuje, że promowanie marki w nieoczywistych i trudnych produkcjach może z powodzeniem realizować cele wizerunkowe klienta, a przy tym w ciekawy sposób wpisywać się w fabułę.

Czytaj więcej
Tytus, Romek i A’Tomek na wagonach warszawskiego metra reklama

Za akcję odpowiadają Media Markt i Ströer Media.

Czytaj więcej