ilość wyników: 13
W przedświątecznym tygodniu już w czwartek podsumowujemy najważniejsze awanse, transfery i zmiany personalne w branży marketingu, reklamy i mediów.
Czytaj więcejZ Michałem Krajewskim, executive creative directorem w globalnej agencji MassiveMusic, która właśnie otworzyła biuro w Warszawie, rozmawiamy o tym, że muzyka - zwłaszcza świadomie wykorzystana - może być wielkim sprzymierzeńcem marki w codziennym dialogu z konsumentem.
Czytaj więcejDołączył do działu client service, gdzie objął stanowisko account directora i client partnera Procter & Gamble.
Czytaj więcejOd 2017 r. związany był z Cheil Poland.
Czytaj więcejSzeroką współpracę z Empik.com już podjął Huawei, a w lipcu do oferty sklepu zostanie włączony m.in. pełny katalog produktów Samsunga. Oficjalne sklepy na Empik Marketplace otwierają Kross, Inglot i Vobis.
Czytaj więcejChińska marka robi u nas imponująco szybkie postępy.
Czytaj więcejRynek nowości elektronicznych zmienia się bardzo dynamicznie. Premiery niektórych smartfonów to duże wydarzenie, śledzone przez fanów danej marki. Ale do większości segmentów elektroniki użytkowej, np. małego AGD, klienci podchodzą mniej emocjonalnie.
Czytaj więcejUfam, że pomysłowość ludzi jest potężniejsza niż czysto racjonalna logika komputerów - mówi Daniel Systma, założyciel amsterdamskiego Kraftwerk Studio, Chief Design Officer EMEA globalnej agencji Isobar.
Czytaj więcejKanał AXN jest pionierem w lokowaniu produktu w serialu kryminalnym. Od lat pokazuje, że promowanie marki w nieoczywistych i trudnych produkcjach może z powodzeniem realizować cele wizerunkowe klienta, a przy tym w ciekawy sposób wpisywać się w fabułę.
Czytaj więcejZa akcję odpowiadają Media Markt i Ströer Media.
Czytaj więcej