Wyniki wyszukiwania dla tagu - pinterest
ilość wyników: 13
Co nowego w social mediach (24) media-internet

Rękę na pulsie social mediów trzyma Małgorzata Obielak, e-PR & social media specialist w agencji marketingu efektywnościowego Performics.

Czytaj więcej
Co nowego w social mediach (22) media-internet

Aplikacje social mediowe prześcigają się w testowaniu i wprowadzaniu przeróżnych funkcji, które mają ulepszyć proces zakupowy online - pisze Małgorzata Obielak, e-PR & social media specialist w agencji marketingu efektywnościowego Performics.

Czytaj więcej
Co nowego w social mediach (18) media-internet

Małgorzata Obielak z agencji marketingu efektywnościowego Performics po dwutygodniowej przerwie wraca z kolejną porcją nowości.

Czytaj więcej
Co nowego w social mediach (13) media-internet

Kolejną porcję nowości prezentuje Małgorzata Obielak z agencji marketingu efektywnościowego Performics.

Czytaj więcej
Co nowego w social mediach (12) media-internet

Małgorzata Obielak z agencji marketingu efektywnościowego Performics tym razem pisze sporo o nowościach na Instagramie.

Czytaj więcej
Co nowego w social mediach (11) media-internet

Małgorzata Obielak z agencji marketingu efektywnościowego Performics tym razem m.in. o badaniu Snpachata o doświadczeniach zakupowych Pokolenia Z i o nowych możliwościach tworzenia treści AR na TikToku.

Czytaj więcej
Co nowego w social mediach (9) media-internet

W tym odcinku cotygodniowej prasówki Małgorzata Obielak z agencji marketingu efektywnościowego Performics przygląda się nowościom związanym z e-commerce na platformach social mediowych.

Czytaj więcej
Co nowego w social mediach (3) media-internet

To już trzeci z tekstów przygotowywanych co tydzień przez Małgorzatę Obielak z agencji marketingu efektywnościowego Performics. Przyglądamy się w nim innowacjom i trendom w mediach społecznościowych.

Czytaj więcej
Pinterest z nowymi rozwiązaniami reklamowymi reklama

Kampanię produktową można targetować pod kątem płci, wieku, lokalizacji, języka czy urządzenia.

Czytaj więcej
Media społecznościowe inspiracją dla zakupów modowych media-internet

39% uczestników ankiety przeprowadzonej wśród użytkowników Domodi.pl i Allani.pl aktywnie wykorzystuje Facebooka do poszukiwania inspiracji. Instagram zajął drugie miejsce (31%).

Czytaj więcej