ilość wyników: 5
Kampanię produktową można targetować pod kątem płci, wieku, lokalizacji, języka czy urządzenia.
Czytaj więcej39% uczestników ankiety przeprowadzonej wśród użytkowników Domodi.pl i Allani.pl aktywnie wykorzystuje Facebooka do poszukiwania inspiracji. Instagram zajął drugie miejsce (31%).
Czytaj więcejWszystko wskazuje na to, że żyjemy w złotej epoce social mediów. Jak długo ona potrwa? Jak wpłynie na internet i branżę marketingową? I przede wszystkim - jak budować wizerunek w świecie, w którym 14-latek dysponuje możliwościami i danymi, o których marketerzy 10 lat temu mogli tylko pomarzyć?
Czytaj więcejNajwiększą gotowość do płacenia wykazali użytkownicy WhatsApp, a największą kwotę miesięcznie zadeklarowali użytkownicy YouTube.
Czytaj więcejPo trzech latach intensywnych działań reklamowych sieć dyskontów Lidl żegna się z ambasadorami marki - Pascalem Brodnickim i Karolem Okrasą.
Czytaj więcej