Wyniki wyszukiwania dla tagu - piotr-bombol
ilość wyników: 12
Karolina Kisły z awansem na head of strategy w Gamesecie marketing

Do Gamesetu dołączyła w 2019 r., gdzie pełniła kolejno funkcje business development managera i new business strategist.

Czytaj więcej
Odczarować wizerunek e-sportu marketing

O szansach, ale i barierach dla e-sportu i marketingu e-sportowego mówią: Piotr Bombol, chief strategy officer agencji Gameset, Przemysław Kobus, ekspert marketingu sportowego Sport.pl, i Radosław Wójcik, head of communication & PR, Polska Liga Esportowa.

Czytaj więcej
17 mln Polaków gra w gry, a prawie 11 mln ogląda treści gamingowe marketing

Gaming jest masowym trendem konsumenckim, który musi w końcu zostać dostrzeżony i wykorzystany przez marki - podkreśla Piotr Bombol, chief strategy officer Gamesetu.

Czytaj więcej
Gigant nie próżnuje marketing

Podczas gdy lider krajowego rynku e-commerce Allegro promuje program Smart i debiutuje na warszawskiej giełdzie, Amazon - największy na świecie gracz w tej branży - konsekwentnie umacnia fundamenty swego biznesu w Polsce, w tym centra logistyczne. Być może już w listopadzie ruszy sklep amazon.pl.

Czytaj więcej
"Lepiej jak jest taniej" - przekonuje RTV Euro AGD reklama

W najnowszej kampanii sprzętu gamingowego dostępnego w sieci elektromarketów występują gwiazdy e-sportu - Piotr "Izak" Skowyrski i Mateusz "Pago" Pągowski.

Czytaj więcej
Gaming (marketing) silniejszy niż kiedykolwiek opinie

Garstka marek odkryła już wcześniej potencjał gamingu i grywalizacji w komunikacji marketingowej Dla innych globalny peak rozrywki online podczas pandemii był momentem inicjacji - pisze Piotr Bombol, managing partner agencji Gameset.

Czytaj więcej
Gameset + LifeTube = największa agencja gaming marketingu w Polsce marketing

Nowa spółka - połączone zespoły działu gamingowego LifeTube i Gameset - będzie reprezentować 265 gamerów generujących 3 miliardy wyświetleń rocznie.

Czytaj więcej
Gaming jak TV i jak social media marketing

Tak jak ja umawiałem się kiedyś z kolegami po szkole na piłkę na podwórku, tak teraz dzieciaki umawiają się na Fortnite’a. I faktycznie spotkanie, interakcja przebiega w grze z pominięciem social mediów czy typowych komunikatorów jak Messenger - mówi Piotr Bombol, CEO agencji Gameset.

Czytaj więcej
Rusza badanie polskich fanów e-sportu marketing

Raport ma być rodzajem przewodnika dla marketerów, którzy już zaczęli lub zamierzają kierować swoją komunikację do tej grupy. Wyniki raportu dostępne będą w kwietniu.

Czytaj więcej
Maciej Skrzypczak prezesem Gameset marketing

Były dyrektor zarządzający Lubię To - Linked by Isobar rozpoczyna nowy etap w karierze.

Czytaj więcej