ilość wyników: 17
Kilka tygodni po rozpoczęciu fazy beta, startuje pełna wersja Adaily - chatbota opartego na GPT. To inteligentny asystent, dostępny 24/7, który w szybki i prosty sposób ma pomagać znaleźć inspiracje do działań marketingowych.
Czytaj więcejAdaily poszukuje osób do rozwoju narzędzia, szczególnie ekspertów od AI/ML, technologii oraz produktu.
Czytaj więcejO jednym z najważniejszych trendów w marketingu cyfrowym piszą Piotr Bombol i Wojciech Grzegorzyca z agencji Gameset (LTTM).
Czytaj więcejNowe wyzwania skutecznej komunikacji na wielu ekranach - konferencja w formule hybrydowej już 27 kwietnia.
Czytaj więcejZałożyciel i dotychczasowy chief strategy officer agencji gaming marketingu Gameset został członkiem zarządu.
Czytaj więcejDo Gamesetu dołączyła w 2019 r., gdzie pełniła kolejno funkcje business development managera i new business strategist.
Czytaj więcejO szansach, ale i barierach dla e-sportu i marketingu e-sportowego mówią: Piotr Bombol, chief strategy officer agencji Gameset, Przemysław Kobus, ekspert marketingu sportowego Sport.pl, i Radosław Wójcik, head of communication & PR, Polska Liga Esportowa.
Czytaj więcejGaming jest masowym trendem konsumenckim, który musi w końcu zostać dostrzeżony i wykorzystany przez marki - podkreśla Piotr Bombol, chief strategy officer Gamesetu.
Czytaj więcejPodczas gdy lider krajowego rynku e-commerce Allegro promuje program Smart i debiutuje na warszawskiej giełdzie, Amazon - największy na świecie gracz w tej branży - konsekwentnie umacnia fundamenty swego biznesu w Polsce, w tym centra logistyczne. Być może już w listopadzie ruszy sklep amazon.pl.
Czytaj więcejW najnowszej kampanii sprzętu gamingowego dostępnego w sieci elektromarketów występują gwiazdy e-sportu - Piotr "Izak" Skowyrski i Mateusz "Pago" Pągowski.
Czytaj więcej