Wyniki wyszukiwania dla tagu - piotr-nogal
ilość wyników: 7
eSpace - nowy wymiar komunikacji we-love-data-so-let-s-date

Ład społeczny wypracowany w ostatnich latach wydawał się niezachwiany. Koronawirus uzmysłowił nam jednak, że niczego nie możemy być pewni. Żyjemy w czasach globalnych zależności (ekonomicznych, społecznych, klimatycznych itd.), gdzie jedna sytuacja może z efektem kuli śnieżnej wpłynąć na cały świat.

Czytaj więcej
Aplikacje mobilne - jedno z najlepszych źródeł danych. Jak wypromować aplikacje w Internecie? we-love-data-so-let-s-date

Przy projektowaniu aplikacji warto wziąć pod uwagę, jakie dane będziemy chcieli zbierać i w jakim celu - pisze Piotr Nogal, CXO Bluecloud Interactive.

Czytaj więcej
Trochę więcej o danych i segmentacjach [wideo] we-love-data-so-let-s-date

Segmentacji nie da się po prostu "wykryć": trzeba ją stale badać, aby móc określać jej stabilność i długotrwałe trendy. Czym jest segmentacja i po co ją robić - pisze Piotr Nogal, CXO Bluecloud Interactive.

Czytaj więcej
Jak zbudować najlepszy experience marketing dla dużej i silnej marki? we-love-data-so-let-s-date

Wizerunek marek powstaje dzięki kontaktowi z wieloma punktami styku. Wpływ tych kontaktów na relację z klientami jest znacznie silniejszy niż to, co staramy się przekazać w każdej pojedynczej interakcji - pisze Piotr Nogal, CXO Bluecoud Interactive.

Czytaj więcej
HERO: Holistic Experience Rating Overview we-love-data-so-let-s-date

Badanie przeprowadzane przez Bluecloud Interactive standaryzuje i ułatwia ocenę kondycji marki, wykazując jej mocne strony i słabości.

Czytaj więcej
Zmiana paradygmatów [We love data, so let's date] we-love-data-so-let-s-date

Piotr Nogal, CXO Bluecloud Interactive zaprasza na ciekawą podróż po omnichannel experience marketingu w ramach cyklu "We love data, so let’s date".

Czytaj więcej
Ryk przebudzonego konsumenta opinie

Czy faktycznie marki, które są odpowiedzialne społecznie odnoszą sukces? Jak tworzyć świadomą i zrównoważoną markę? Jakimi wyborami kieruje się dzisiejszy konsument?

Czytaj więcej