Wyniki wyszukiwania dla tagu - piotr-nogal
ilość wyników: 17
Customer Experience 2023 - czego się spodziewać? we-love-data-so-let-s-date

Wiemy już, że budowanie pozytywnych doświadczeń klienta jest szczególnie ważne dla przyszłości marki. Czy równie oczywiste jest jak zadbać o to w praktyce? Jakie konkretne działania marketerzy powinni podjąć w 2023 r., by wykreować CX zgodny z oczekiwaniami konsumentów i nadchodzącymi trendami?

Czytaj więcej
Customer Experience w Polsce we-love-data-so-let-s-date

Tam, gdzie od automatyzacji zależy personalizacja, zaczyna się sukces. To idea experience marketingu, która również w Polsce doczekała się wielu dobrych realizacji, udowadniając, że poprawa customer experience to poprawa zysków w firmie.

Czytaj więcej
Experience marketing - case studies. Kreatywne wykorzystanie danych we-love-data-so-let-s-date

Zero-, first, second- i third-party data… To fundament strategicznych rozważań wszystkich marketerów, pracujących w DDM. Kończąca się era cookies wymusza przemodelowanie rodzajów danych, które będą zbierane w celu optymalizacji CX.

Czytaj więcej
Marketing: kanały komunikacji vs. data driven marketing we-love-data-so-let-s-date

Customer experience, klientocentryczność, automatyzacja procesów komunikacyjnych wpływają - przy właściwym wdrożeniu - na przyspieszenie i wzrost sprzedaży. Czy marketing automation i model pracy oparty na danych naprawdę są w stanie zastąpić osobiste podejście w zakresie obsługi kanałów promocji?

Czytaj więcej
Czy data driven marketing jest w stanie zastąpić marketerów? we-love-data-so-let-s-date

Chcąc efektywnie realizować kampanie marketingowe, trzeba dużo wiedzieć o odbiorcy. Dlatego ostatnio tak wiele mówi się o skuteczności marketingu opartego o dane. Czy jednak na pewno marketing automation i data driven marketing są w stanie zastąpić tradycyjne podejście do obsługi kanałów promocji?

Czytaj więcej
Consumer journey, czyli jak zostać Gandalfem marketingu we-love-data-so-let-s-date

Według portalu eGospodarka.pl firmy, które zadbały o consumer journey, zwiększyły zaangażowanie swoich klientów (o 73%) i przychody (o 70%), zmniejszyły za to liczbę rezygnujących klientów (o 65%). Warto? W takim razie: jak zaplanować konsumencką podróż w swojej firmie?

Czytaj więcej
Jak przemodelować marketing, aby realizować najlepszy Data Experience Marketing? we-love-data-so-let-s-date

Współczesny marketer musi stać się głównym narratorem angażującej opowieści o marce. Powinna się ona kończyć jak największą satysfakcją konsumenta - wyrażoną w lojalności i skłonności do poleceń marki innym - pisze Piotr Nogal, CXO Bluecloud Interactive.

Czytaj więcej
Data Driven Marketing - poradnik strategiczny dla marketera we-love-data-so-let-s-date

Praca w marketingu opartym na big data to przyszłość, od której nie ma już odwrotu. Dlatego konieczna jest wiedza o obszarach, które należy uwzględnić w procesie przejścia na marketing napędzany danymi.

Czytaj więcej
Narzędzia data driven marketingu: które i jak je wybrać we-love-data-so-let-s-date

Dlaczego XXI w. to (r)ewolucja marketingu?

Czytaj więcej
Dane - jakie, skąd je brać i jak o nie dbać? we-love-data-so-let-s-date

Dziś dane nazywa się ropą naftową XXI w. To paliwo do działań optymalizacyjnych i efektywnościowych. Dlatego istotny jest sposób, w jaki je wzbogacamy i jak nimi zarządzamy - zwłaszcza w kontekście ich zmienności - pisze Piotr Nogal, CXO Bluecloud Interactive.

Czytaj więcej