ilość wyników: 8
Członkowie kadry narodowej skoczków narciarskich - Kamil Stoch, Piotr Żyła i Tomasz Pilch - promują hasło "Wskocz po słodkości Milka" do sklepów sieci.
Czytaj więcejŁączy on w sobie różnorodne działania online i stanowi rozszerzenie platformy komunikacyjnej "NAJ nie bierze się znikąd".
Czytaj więcejCzołowy polski piłkarz posiada największą wartość sponsorską, zaś Małgorzata Rdest i Ewa Swoboda mają najwyższy potencjał - wynika z badania IQS, jakie opublikowało Biuro Reklamy TVP.
Czytaj więcejBędzie reklamować m.in. nowe oleje silnikowe Quazar Dynamic i mające niebawem zadebiutować na rynku napoje energetyczne Lotos Dynamic.
Czytaj więcejSiedem na dziesięć najchętniej oglądanych transmisji podczas trzech ostatnich zimowych igrzysk olimpijskich to konkursy skoków narciarskich.
Czytaj więcejW zestawieniu wyprzedza Krzysztofa Hołowczyca, Marcina Gortata, Roberta Lewandowskiego i Adama Małysza. Ranking powstał na bazie Influence Power Index, wskaźnika wyznaczanego przez MediaCom.
Czytaj więcejNa kanale od wiosny 2016 r. pojawiło się ponad 80 filmów.
Czytaj więcejKampania będzie prowadzona w kinach i internecie.
Czytaj więcej