Wyniki wyszukiwania dla tagu - pko-bank-polski
ilość wyników: 19

Kibice są najważniejsi [wideo] marketing

Kibice są najważniejsi [wideo]

O profesjonalizacji rozgrywek, poziomie sportowym, sponsorach, prawach telewizyjnych i e-sporcie mówi Marcin Mikucki, dyrektor departamentu komunikacji, marketingu i sprzedaży Ekstraklasa SA.

Czytaj więcej
Rok programów lojalnościowych marketing

Rok programów lojalnościowych

Ostatnie 12 miesięcy obfitowało w wydarzenia związane z lojalnością. Obok dwóch największych - launchów Żappki i Lidla Plus - warto odnotować kilka innych.

Czytaj więcej
Ola Brzozowska na czele kreacji eventowej w Plej reklama

Ola Brzozowska na czele kreacji eventowej w Plej

Objęła stanowisko creative group head.

Czytaj więcej
Już nie Lotto, ale PKO Ekstraklasa marketing

Już nie Lotto, ale PKO Ekstraklasa

PKO BP zmienia Lotto jako sponsor tytularny Ekstraklasy, przynajmniej na 2 lata.

Czytaj więcej
W PKO BP będzie można mieć kartę płatniczą z logo swojego klubu marketing

W PKO BP będzie można mieć kartę płatniczą z logo swojego klubu

Bank jako sponsor Ekstraklasy chce być bliżej kibiców.

Czytaj więcej
Pekao SA z nową platformą komunikacji [wideo] reklama

Pekao SA z nową platformą komunikacji [wideo]

Inspiracją było docenienie ambitnych pomysłów i śmiałych planów Polaków, znanych za granicą, choć niekoniecznie tak dobrze w kraju.

Czytaj więcej
Santander największym reklamodawcą wśród banków reklama

Santander największym reklamodawcą wśród banków

Czołowe banki na wyścigi zwiększają budżety reklamowe.

Czytaj więcej
PKO Bank Polski oficjalnym partnerem Ekstraklasy marketing

PKO Bank Polski oficjalnym partnerem Ekstraklasy

Umowę podpisano na trzy lata. Partnerem tytularnym Ekstraklasy pozostaje Lotto.

Czytaj więcej
Wystartowała nowa kampania Blika [wideo] reklama

Wystartowała nowa kampania Blika [wideo]

Jej celem jest podkreślenie zalet "przelewów na telefon w mig".

Czytaj więcej
PKO BP zadowolony z reklamowego eksperymentu w TVP1 reklama

PKO BP zadowolony z reklamowego eksperymentu w TVP1

Wysoko oceniono efekty niestandardowej kampanii z grudnia 2017 r.

Czytaj więcej