ilość wyników: 123
Premier League do Canal+, Formuła 1 z powrotem w Eleven Sports, a gale KSW w TVP Sport - takie mogą być konsekwencje.
Czytaj więcejZa połowę udziałów w spółce zależnej FibreForce P4 odzyska 1,7 mld zł z 7 mld zł wydanych na UPC.
Czytaj więcejZ okazji połączenia z UPC operator przygotował największą kampanię reklamową od dekady.
Czytaj więcejUrząd wszczął postępowanie w sprawie reklam Playa i Plusa. Klienci sieci Plus skarżyli się na nieprawidłowe działanie technologii 5G, mimo że posiadali urządzenia umożliwiające jej obsługę
Czytaj więcejTendencja do podziałów i konfliktów nie jest wyłącznie naszą cechą. Według raportu Pew Research Center, uznanego ośrodka badawczego z Waszyngtonu, polaryzacja poglądów poszła tak daleko, że ludzie nie zgadzają się już nawet co do podstawowych faktów. W 2021 r. nie dla każdego Ziemia była okrągła...
Czytaj więcejSpoty promujące nowe maskotki Biedronki przygotowała agencja Duda Polska.
Czytaj więcejMenedżer z wieloletnim doświadczeniem trafia do centrali Narodowego Banku Polskiego.
Czytaj więcejO influencer marketingu, zjawisku głośnym, ale wciąż nie dość rozpoznanym, rozmawiamy z Pawłem Staną, CEO grupy LTTM oraz Kamilem Bolkiem, CMO i członkiem zarządu spółki.
Czytaj więcejW marcowym zestawieniu triumfował spot Castoramy, a w lutym - reklama napoju Kubuś. Na drugim miejscu zarówno w lutym, jak i w marcu uplasowała się reklama Toyoty Corolli.
Czytaj więcej