Wyniki wyszukiwania dla tagu - play
ilość wyników: 15

Play zaoferuje Netflix przez pół roku bez opłat marketing

Play zaoferuje Netflix przez pół roku bez opłat

W pakietach od 40 lub 45 zł miesięcznie.

Czytaj więcej
W 2022 r. Play chce być trzecim dostawcą internetu w Polsce marketing

W 2022 r. Play chce być trzecim dostawcą internetu w Polsce

Mają mu to umożliwić oferty dla rodzin i dla mieszkańców wsi.

Czytaj więcej
Wydatki reklamowe we wrześniu: branża handlowa na czele reklama

Wydatki reklamowe we wrześniu: branża handlowa na czele

Według raportu Instytutu Monitorowania Mediów największym (67 mln zł) budżetem na reklamę w mediach tradycyjnych mógł pochwalić się Lidl.

Czytaj więcej
Folx kończy działalność marketing

Folx kończy działalność

Wirtualny operator zamyka biznes po pół roku działalności.

Czytaj więcej
Spot Męskiego Grania królował na YouTube w 2017 r. reklama

Spot Męskiego Grania królował na YouTube w 2017 r.

Na podium YouTube Ads Leaderboard 2017 znalazły się jeszcze produkcje Play i ING Banku Śląskiego.

Czytaj więcej
Marcin Ejsmont nowym szefem strategii w Change Serviceplan reklama

Marcin Ejsmont nowym szefem strategii w Change Serviceplan

Zmiany na stanowisku dyrektora strategii w agencji.

Czytaj więcej
Strefa #PlayWoodstockMasters na  23. Przystanku Woodstock PROMOCJA

Strefa #PlayWoodstockMasters na 23. Przystanku Woodstock

Koncepcję kreatywną i realizację strefy wykonała agencja Plej we współpracy z Tabasco Jacek Stachera. Za współpracę z infuencerami odpowiadali: MediaCom i Isobar.

Czytaj więcej
Michał Rudek i Mateusz Gaca w 180heartbeats + JvM reklama

Michał Rudek i Mateusz Gaca w 180heartbeats + JvM

Nowy team seniorski w agencji. Obaj wcześniej pracowali w Grey Group Poland.

Czytaj więcej
Siedmioro polskich przedstawicieli w jury EACA Euro Effie 2017 reklama

Siedmioro polskich przedstawicieli w jury EACA Euro Effie 2017

Jury będzie obradowało pod przewodnictwem Alexandra Schlaubitza, vice president marketing w firmie Lufthansa.

Czytaj więcej
Marketing doświadczeń w budowaniu strategii marki i firmy opinie

Marketing doświadczeń w budowaniu strategii marki i firmy

U podstaw koncepcji marketingu doznań leży budowanie emocjonalnej więzi i interakcji z marką oraz przekonanie, że to, czego klienci poszukują, to nie zwykłe produkty czy usługi, a niezapomniane doznania i przeżycia, które za pośrednictwem kupowanych dóbr mogą stać się ich udziałem.

Czytaj więcej