Wyniki wyszukiwania dla tagu - player-pl
ilość wyników: 34
Trzeci sezon "Kontroli" w Playerze 10 lutego kultywator-branzowy

Produkcja jako pierwszy polski serial zasili również bibliotekę Discovery+.

Czytaj więcej
Skoki narciarskie w ofercie TVN Grupy Discovery, po dwóch dekadach niemal znikają z anten TVP media-tv

Nadawca TVN i właściciel Playera znacząco poszerza ofertę związaną ze sportami zimowymi. Puchar Świata w skokach narciarskich w TVP pokazywany były od 21 lat. Teraz nadawca publiczny zachował jedynie prawo do transmisji zawodów pucharowych w Wiśle i Zakopanem.

Czytaj więcej
Eurosport w ofercie Playera media-tv

W ramach nowych pakietów w Playerze użytkownicy będą mogli śledzić relacje z kanałów Eurosport 1 i Eurosport 2 oraz nawet kilkadziesiąt dodatkowych live streamów.

Czytaj więcej
Co czwarte gospodarstwo domowe korzysta z płatnych serwisów streamingu wideo media-internet

Według Nielsena 27% gospodarstw telewizyjnych ma telewizory smart TV, które faktycznie są podłączone do internetu. W 2015 r. było ich 9%.

Czytaj więcej
Discovery Inc. uruchamia globalny serwis streamingowy Discovery+ media-internet

W Wielkeij Brytanii, Irlandii i Indiach już działa. W Polsce będzie dostępny jeszcze w grudniu br. - w ramach oferty Player.pl. W Stanach Zjednoczonych platforma zadebiutuje 4 stycznia 2021 r.

Czytaj więcej
Wavemaker: Netflix serialowym love-brandem Polaków, "Wiedźmin" na topie media-internet

Polskie seriale zyskują na atrakcyjności w oczach widzów internetowych, blisko połowa uważa lokalne produkcje za gwarant jakości. Jako producenci seriali Netflix i HBO utrzymują wyraźną przewagę nad polskimi nadawcami - wynika z badania Wavemakera.

Czytaj więcej
Andrea Camastra gościem specjalnym programu MasterChef 8 listopada media-tv

Warszawska restauracja Senses, w której jest szefem kuchni, zdobyła w 2016 r. drugą w Polsce gwiazdkę Michelin.

Czytaj więcej
Wavemaker: 16% to średnie obłożenie reklamami w serwisach VoD największych nadawców TV media-tv

Serwisy pokazywały średnio 9,6 minuty reklam na godzinę programu.

Czytaj więcej
"MądrzeJEMY z Katarzyną Bosacką": nowy program w TVN, TTV oraz na Player.pl media-tv

Za koncepcję i strategię 10-odcinkowego programu realizowanego we współpracy z Carrefour Polska odpowiada BrandTime.

Czytaj więcej
TVN miał w ubiegłym roku 1,3 mld zł wpływów z reklam media-tv

To o 1,2% więcej niż w 2018 r.

Czytaj więcej