ilość wyników: 27
Premiera realizowanego specjalnie dla "Media Marketing Polska" badania miała miejsce 29 marca podczas konferencji Multiscreen Day.
Czytaj więcej- Uczynimy z niego największy serwis AVoD w kraju - zapowiada nowy właściciel.
Czytaj więcejNad tym, co przyjęcie różnych modeli biznesowych może oznaczać z perspektywy Netfliksa, użytkowników i branży reklamowej zastanawia się Daria Sacha, COO Group M. Jej komentarz przeczytacie tylko w MMP Online.
Czytaj więcejPolski rynek, jako wiodący, został wyodrębniony z regionalnych struktur EMEA Warner Bros. Discovery.
Czytaj więcejProdukcja jako pierwszy polski serial zasili również bibliotekę Discovery+.
Czytaj więcejHasło kampanii: "Player się zmienił - nie znasz, to poznaj!".
Czytaj więcejNadawca TVN i właściciel Playera znacząco poszerza ofertę związaną ze sportami zimowymi. Puchar Świata w skokach narciarskich w TVP pokazywany były od 21 lat. Teraz nadawca publiczny zachował jedynie prawo do transmisji zawodów pucharowych w Wiśle i Zakopanem.
Czytaj więcejZ nagrodą również seriale Canal+ i podcast "Torba reportera". "Media Marketing Polska" publikuje swój doroczny raport "Nadawcy".
Czytaj więcejW ramach nowych pakietów w Playerze użytkownicy będą mogli śledzić relacje z kanałów Eurosport 1 i Eurosport 2 oraz nawet kilkadziesiąt dodatkowych live streamów.
Czytaj więcejSieć hoteli Accor przygotowała wirtualną trasę koncertową "We Are Open" - serię występów młodych lokalnych artystów z 12 krajów.
Czytaj więcej