ilość wyników: 9
W raporcie, którego partnerem jest Poczta Polska, pokazujemy, że możemy dziś mówić o renesansie Direct Mailingu w nowej, lepszej i bardzo skutecznej formie.
Czytaj więcejNarodowy operator pocztowy zwiększy też liczbę punktów odbioru paczek.
Czytaj więcejLockdown spowodował znaczne zwolnienie gospodarki stając się jednocześnie katalizatorem rozwoju dla e-commerce. Firmy zaczęły szukać oszczędności. Jednak rezygnacja ze środków na cele marketingowe, które wspierają sprzedaż może sprawić, że pogorszymy tylko kondycję swojego przedsiębiorstwa.
Czytaj więcejZ tej okazji chińska platforma e-commerce chwali się skróceniem o 50% czasu dostawy przesyłek do Polski.
Czytaj więcejFirma zapewniła m.in. maski ochronne na twarz dla kurierów swego kluczowego partnera na polskim rynku - Poczty Polskiej.
Czytaj więcejWczoraj podczas uroczystej gali redakcja "Media & Marketing Polska" uhonorowała najlepsze agencje interaktywne i marketingu zintegrowanego. Poznaliśmy także zwycięzców konkursu Golden Arrow.
Czytaj więcejTrzech na czterech abonentów nie chce, by ich dane osobowe były przekazywane Poczcie Polskiej.
Czytaj więcejW konkursie 33 prace uzyskały nominacje, jest 17 nagród głównych.
Czytaj więcej