Wyniki wyszukiwania dla tagu - poczta-polska
ilość wyników: 12
Orlen też chce mieć własne automaty do paczek marketing

Pierwsze - już we wrześniu, a do 2022 r. - 2 tys. automatów.

Czytaj więcej
16 milionów Polaków wciąż ma daleko do paczkomatu marketing

To jedna z konkluzji raportu opracowanego przez Dataplace.ai.

Czytaj więcej
Powstał Kodeks Dobrych Praktyk branży Direct Mail marketing

Kodeks stworzyły i podpisały wiodące firmy z branży działające w strukturach Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB.

Czytaj więcej
Innogy z raportem "Zielone miasta i gminy" marketing

Za działania na rzecz poprawy stanu środowiska naturalnego odpowiedzialność ponoszą głównie rząd i samorządy (tak uważa 71% ankietowanych), ale także biznes (48%) - wynika z badania przeprowadzonego przez SW Research.

Czytaj więcej
Marketingowe case studies OLX, IKEA i PepsiCo na jednej konferencji marketing

W dniach 5 i 6 listopada marketingowcy po raz 11. spotkają się na Forum Marketingu Zintegrowanego odbywającym się tym razem pod hasłem "Marketerze - czy nadal jesteś w grze?"

Czytaj więcej
Adam Małysz reklamuje EnveloBank reklama

Były skoczek został twarzą kampanii, gdyż jest "pozytywnie kojarzony, charakterystyczny i polski do szpiku kości".

Czytaj więcej
10 grudnia - szczyt przedświątecznych zakupów na Allegro marketing

Tego dnia na największej polskiej platformie e-commerce sprzedano blisko 2,6 mln przedmiotów.

Czytaj więcej
Allegro oferuje dostawy za 49 zł na rok marketing

Projekt przygotowano we współpracy z InPostem, Ruchem, Pocztą Polską, Żabką i Orlenem. Rusza kampania w mediach.

Czytaj więcej
Piotr Gaweł w zarządzie Polkomtela marketing

To powrót po ponad dekadzie.

Czytaj więcej
Direct Mail - skuteczne narzędzie marketingu bezpośredniego marketing

Media cyfrowe wstrząsnęły tradycyjnymi kanałami marketingu, ale nigdy ich nie wyparły, ani nie zastąpiły. Swoją silną pozycję zaznaczył także Direct Mail, wykorzystywany m.in. przez największych graczy na rynku cyfrowym.

Czytaj więcej