ilość wyników: 14
O budowaniu nowej tożsamości firmy działającej od 14 lat na rynku, która chce skuteczniej komunikować swoje szersze kompetencje w dobie cyfrowej transformacji, rozmawiamy Pawłem Jośkiem - COO i partnerem we Future Mind.
Czytaj więcejPodczas siódmej edycji konferencji organizowanej przez “Media Marketing Polska" będziemy mówić o tym jak skutecznie budować markę na wielu ekranach, ale także o obecnej, kryzysowej sytuacji, która ma wpływ na konsumentów, media i marki.
Czytaj więcejPierwsze - już we wrześniu, a do 2022 r. - 2 tys. automatów.
Czytaj więcejTo jedna z konkluzji raportu opracowanego przez Dataplace.ai.
Czytaj więcejKodeks stworzyły i podpisały wiodące firmy z branży działające w strukturach Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB.
Czytaj więcejZa działania na rzecz poprawy stanu środowiska naturalnego odpowiedzialność ponoszą głównie rząd i samorządy (tak uważa 71% ankietowanych), ale także biznes (48%) - wynika z badania przeprowadzonego przez SW Research.
Czytaj więcejW dniach 5 i 6 listopada marketingowcy po raz 11. spotkają się na Forum Marketingu Zintegrowanego odbywającym się tym razem pod hasłem "Marketerze - czy nadal jesteś w grze?"
Czytaj więcejByły skoczek został twarzą kampanii, gdyż jest "pozytywnie kojarzony, charakterystyczny i polski do szpiku kości".
Czytaj więcejTego dnia na największej polskiej platformie e-commerce sprzedano blisko 2,6 mln przedmiotów.
Czytaj więcejProjekt przygotowano we współpracy z InPostem, Ruchem, Pocztą Polską, Żabką i Orlenem. Rusza kampania w mediach.
Czytaj więcej