Wyniki wyszukiwania dla tagu - polsat-media
ilość wyników: 24
SAR wnosi o przesunięcie przez Polsat Media wdrożenia nowej metody pomiarowej media-tv

Stowarzyszenie chce przełożenia przez Polsat Media wdrożenia nowej metody pomiarowej aż do czasu wprowadzenia zewnętrznego, profesjonalnego audytu tej metody.

Czytaj więcej
UOKiK przeciw Polsatowi i TVN Discovery media-tv

Nadawcy kontra kablówki, a w ich imieniu - urząd antymonopolowy.

Czytaj więcej
Wielobój nieoczywisty media-tv

Na największych mediowych eventach sportowych nie jest dziś łatwo zarobić.Nie tylko przez pandemię i przekładanie imprez. I nadawcy, i biura reklamy, i marketerzy muszą się dobrze nagimnastykować. Tegoroczne UEFA Euro i tokijskie igrzyska, ale też inne wydarzenia pokażą prawdziwą kondycję branży.

Czytaj więcej
TVN, Polsat, WP, RMF, RASP, Super Express i Jet Line nagrodzone w raporcie Biura Reklamy 2020 reklama

Pełny raport ukaże się wraz ze styczniowym numerem "Media Marketing Polska", jest też do nabycia w naszym sklepie internetowym.

Czytaj więcej
TVN miał w ubiegłym roku 1,3 mld zł wpływów z reklam media-tv

To o 1,2% więcej niż w 2018 r.

Czytaj więcej
Nie mamy białej flagi [20-lecie Polsat Sport] media-tv

O teraźniejszości i przyszłości mediów sportowych i telewizji rozmawiamy z okazji 20-lecia Polsat Sport z Marianem Kmitą, dyrektorem ds. sportu w Polsacie, Jakubem Radeckim, zastępcą dyrektora ds. produkcyjnych Polsat Sport i Pawłem Wójcikiem, zastępcą dyrektora ds. programowych Polsat Sport.

Czytaj więcej
Rząd pozwoli telewizjom zarobić więcej media-tv

Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego przygotowało nowelizację ustawy o radiofonii i telewizji, zgodnie z którą nadawcy telewizyjni będą mogli emitować dłuższe niż dotychczas bloki reklam.

Czytaj więcej
Polsat Media z pełną obsługą reklamową serwisów Interia.pl media-internet

Biuro reklamy Interia.pl przestanie istnieć, a jego pracownicy zostaną pracownikami Polsat Media.

Czytaj więcej
Cyfrowy Polsat kupuje Interię za 420 mln zł media-internet

To strategiczna inwestycja w obszarze internetu. Interia jest, obok Onetu i WP, jednym z trzech najpopularniejszych portali w Polsce.

Czytaj więcej
Aleksandra Pietrzyk-Zawadzka w zespole Abstra marketing

Obejmuje stanowisko dyrektora ds. sprzedaży i realizacji komercyjnych.

Czytaj więcej