Wyniki wyszukiwania dla tagu - polsat-media
ilość wyników: 11

TVN Media, WP, Grupa RMF, AMS, Bauer i Tandem Media nagrodzone przez "Media & Marketing Polska" reklama

TVN Media, WP, Grupa RMF, AMS, Bauer i Tandem Media nagrodzone przez "Media & Marketing Polska"

16. edycja raportu "Biura Reklamy" trafia na rynek.

Czytaj więcej
OOH bez kleju i papieru media-ooh

OOH bez kleju i papieru

Klasyczne nośniki reklamowe out-of-home coraz szybciej ustępują miejsca cyfrowym - w każdym razie to wyraźny trend na najbardziej rozwiniętych rynkach. W Polsce też dzieje się w tym obszarze dużo, ale firmy reklamy zewnętrznej z niepokojem czekają na skutki przyjęcia uchwał krajobrazowych.

Czytaj więcej
Joanna Lewandowska commercial managerem Polsat Media media-tv

Joanna Lewandowska commercial managerem Polsat Media

Będzie odpowiedzialna za przygotowywanie, monitorowanie oraz rozliczanie planów sprzedażowych kanałów zewnętrznych.

Czytaj więcej
Netia chce wyraźnie wzmocnić markę reklama

Netia chce wyraźnie wzmocnić markę

Po dwóch latach telekom powraca do większej aktywności reklamowej.

Czytaj więcej
W Poznaniu startuje konferencja PIKE 2017 media-tv

W Poznaniu startuje konferencja PIKE 2017

W czasie 44. Międzynarodowej Konferencji i Wystawy PIKE 2017 odbędą się dyskusje o najnowszych trendach na rynku telewizji, telekomunikacji i reklamy.

Czytaj więcej
Noizz.pl startuje z kampanią reklamową reklama

Noizz.pl startuje z kampanią reklamową

Portal poszerza też grono felietonistów.

Czytaj więcej
Koniec polityki miłości w telewizji media-tv

Koniec polityki miłości w telewizji

TVN tupnął nogą i ostro zmienił swoją politykę handlową. Agencje oficjalnie cieszą się, że jest szansa na unormowanie sytuacji z cenami reklam. Po cichu jednak zastanawiają się, co zrobić z kosztami, jakie zagwarantowały dotychczas w przetargach mediowych.

Czytaj więcej
Agora bardziej optymistyczna niż TVN media-inne

Agora bardziej optymistyczna niż TVN

Wydawca "Gazety Wyborczej" spadek całego rynku reklamy szacuje w tym roku na maksymalnie - 6 proc., a TVN reklamy telewizyjnej na -7,5 proc.

Czytaj więcej
Euro 2012 podratuje wydatki na reklamę TV media-tv

Euro 2012 podratuje wydatki na reklamę TV

Przewidywanie, jak w tym roku będzie się rozwijał rynek reklamy telewizyjnej, przypomina wróżenie z fusów. Specjaliści wierzą, że tegoroczne wydarzenia sportowe pozwolą jednak utrzymać wzrost wydatków. Przynajmniej w pierwszej połowie br.

Czytaj więcej
Brokerzy TV w negocjacyjnej gorączce media-tv

Brokerzy TV w negocjacyjnej gorączce

Kilka stacji telewizyjnych negocjuje swoje kontakty brokerskie. Ponieważ wybór jest stosunkowo niewielki, to wydaje się, że deklaracje o zmianie brokera mają bardziej tworzyć lepszą pozycję negocjacyjną niż odzwierciedlać realną chęć zmiany partnera w interesach.

Czytaj więcej