Wyniki wyszukiwania dla tagu - polsat
ilość wyników: 31
Podatek od reklam - najwięcej zapłacą Google, TVN i Polsat z Interią media-inne

Policzyliśmy, które firmy ile zapłacą rządowej "składki od reklam".

Czytaj więcej
"Media bez wyboru" - akcja mediów przeciw podatkowi od reklam media-inne

W akcji biorą udział m.in. stacje telewizyjne i radiowe oraz portale internetowe.

Czytaj więcej
TVN miał w ubiegłym roku 1,3 mld zł wpływów z reklam media-tv

To o 1,2% więcej niż w 2018 r.

Czytaj więcej
Nie mamy białej flagi [20-lecie Polsat Sport] media-tv

O teraźniejszości i przyszłości mediów sportowych i telewizji rozmawiamy z okazji 20-lecia Polsat Sport z Marianem Kmitą, dyrektorem ds. sportu w Polsacie, Jakubem Radeckim, zastępcą dyrektora ds. produkcyjnych Polsat Sport i Pawłem Wójcikiem, zastępcą dyrektora ds. programowych Polsat Sport.

Czytaj więcej
Rząd pozwoli telewizjom zarobić więcej media-tv

Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego przygotowało nowelizację ustawy o radiofonii i telewizji, zgodnie z którą nadawcy telewizyjni będą mogli emitować dłuższe niż dotychczas bloki reklam.

Czytaj więcej
Wieczór wyborczy zgromadził największą widownię w TVP1, TVN i TVP Info media-tv

Kolejne pozycje zajęły TVN24, Polsat i Polsat News.

Czytaj więcej
Wavemaker: widzowie doceniają naziemną telewizję cyfrową media-tv

W jej ofercie widzowie najwyżej oceniają Polsat i TVN, a najchętniej pozbyliby się Polo i Trwam.

Czytaj więcej
Kanał Sportowy. Rewolucja sportowych mediów w czasie zarazy media-internet

Dwa miesiące po starcie kanał założony przez Mateusza Borka (Polsat), Michała Pola (Wirtualna Polska), Tomasza Smokowskiego (dawniej Canal+ i Polsat) i Krzysztofa Stanowskiego (Weszło) ma prawie ćwierć miliona subskrypcji. To najbardziej imponujący przyrost w historii polskiego YouTube'a.

Czytaj więcej
Havas Media Group: Meaningful Shift - Jak przeprowadzić markę przez czas kryzysu marketing

Marketerzy muszą na nowo zdefiniować grupy celowe i nakreślić strategie mediowe oraz modele dystrybucji.

Czytaj więcej
Artegence z kampanią telewizyjną dla PKO BP w kontekście #zostańwdomu [wideo] reklama

Kampania nawiązująca do nadchodzących świąt wielkanocnych oraz akcji #zostańwdomu ruszyła 2 kwietnia.

Czytaj więcej