ilość wyników: 17
Szykowany jest spory budżet reklamowy.
Czytaj więcejT-Mobile gruntownie odświeża ofertę swojej drugiej marki. W ślad za tym ma pójść także nowa komunikacja.
Czytaj więcejChociaż formalnie nie doszło jeszcze do fuzji, to obie firmy zintegrowały kluczowe działy.
Czytaj więcejCzy wpłaty do budżetu uszczuplą budżety mediowe?
Czytaj więcejSieci komórkowe, szukając nowych źródeł przychodów, dostrzegły potencjał w serwisach streamingu audio. Szykuje się mocna rywalizacja.
Czytaj więcejCzy nowe Lumie z nowym systemem Microsoftu podbudują sprzedaż i wizerunek Nokii? Sądząc po zaangażowaniu marketingowym, fińska firma na to liczy.
Czytaj więcejSwój przyszłoroczny budżet marketingowy operator planuje na poziomie podobnym do tegorocznego. Twierdzi, że kryzys mu niestraszny, a konkurencja mobilizuje.
Czytaj więcejGrzegorz Bors, członek zarządu Polskiej Telefonii Cyfrowej, odpowiedzialny za marketing i sprzedaż, mówi, co przyniosła zmiana marki Era na T-Mobile i czy telekomy będą zmniejszały nakłady na reklamy.
Czytaj więcejCzy wirtualni operatorzy przekonają do siebie użytkowników komórek?
Czytaj więcejPo raz kolejny czwarty operator komórkowy zmusza konkurencję do obniżek cen. Skorzystają abonenci.
Czytaj więcej