Wyniki wyszukiwania dla tagu - polska
ilość wyników: 15
Axel Springer reorganizuje działalność w Europie Wschodniej media-prasa

Polska będzie kluczowym rynkiem.

Czytaj więcej
Natalia Stroe pokieruje Coca-Cola Poland Services w Polsce i krajach bałtyckich marketing

Nowa dyrektor generalna od 17 lat pracuje w koncernie Coca-Cola.

Czytaj więcej
Akardo: crowdfunding na sfinansowanie ekspansji zagranicznej marketing

Akardo SA - e-commerce z rzemieślniczym obuwiem - zapowiada rozpoczęcie działalności w Czechach i na Słowacji oraz uruchomienie międzynarodowej marki premium - Haka Shoes.

Czytaj więcej
"No to w Polskę" - nowy program na antenach MoveTV i Traffic.tv media-ooh

Ideą programu emitowanego na platformach OOH należących do grupy AMS jest przede wszystkim wspieranie regionów, które w tym roku ucierpiały turystycznie z powodu pandemii koronawirusa.

Czytaj więcej
Milczenie marek słychać głośno [wideo] opinie

Rosną oczekiwania wobec marek - liczą się działania, nie deklaracje, ale milczenie słychać głośno. Od marek oczekuje się działań o pozytywnym wpływie społecznym, nie tylko działań komercyjnych - wyniki nowych badań komentuje Agnieszka Gozdek, brand strategy director, Dentsu Aegis Network Polska.

Czytaj więcej
#ZostańWDomu - Polacy posłuchali marketing

Warszawska spółka Cloud Technologies zbadała na ile mieszkańcy trzech państw europejskich - Polski, Włoch i Wielkiej Brytanii - ograniczają rozprzestrzenianie się koronawirusa.

Czytaj więcej
Orlen wprowadzi swoją markę w Niemczech, Czechach i na Słowacji marketing

Nastąpi rebranding zagranicznych stacji koncernu oraz docelowo ujednolicenie komunikacji na wszystkich czterech rynkach.

Czytaj więcej
Tesco nie wyklucza opuszczenia Polski marketing

Według agencji Reutera, komentującej opublikowane wczoraj wyniki Grupy Tesco, jej prezes Dave Lewis nie wykluczył wycofania się sieci z Polski.

Czytaj więcej
UPC Polska ma nowego szefa marketing

Robert Redeleanu zastąpi na stanowisku CEO Fransa-Willema de Kloeta, który odchodzi z firmy z końcem marca br.

Czytaj więcej
IKEA w górę o 13 proc. marketing

W roku finansowym 2016/2017 IKEA osiągnęła w Polsce sprzedaż na poziomie 3,64 mld zł.

Czytaj więcej