ilość wyników: 10
Kontrakt, który wygasa z końcem br., nie zostanie przedłużony.
Czytaj więcejKontrakt zawarto na lata 2023-26.
Czytaj więcejO tym, jak będzie wyglądać komunikacja marketingowa podczas mistrzostw świata w Katarze, o sponsorach i o przyszłości kibicowania mówi Grzegorz Stańczuk, dyrektor departamentu marketingu i sponsoringu PZPN.
Czytaj więcejTo największy w historii kontrakt Polskiego Związku Piłki Nożnej z prywatną krajową firmą.
Czytaj więcejW tym roku nie tylko futbol, ale także siatkówka.
Czytaj więcejNadchodzące mistrzostwa to ogromny potencjał marketingowy. Aby móc bezpiecznie tworzyć komunikację nawiązującą do Euro 2020, trzeba dokładnie wiedzieć, jakie treści i aktywności podlegają ochronie prawnej i nie mogą być w żaden sposób wykorzystywane bez zgody UEFA lub innych podmiotów.
Czytaj więcejTo suma za prawa telewizyjne na dwa sezony. - To najwyższe w naszej historii wpływy z tytułu sprzedaży praw mediowych - przyznaje Karol Klimczak, szef rady nadzorczej Ekstraklasy.
Czytaj więcejW ramach akcji lojalnościowej "Dumni z naszych" w sklepach Biedronka sprzedano prawie 1,4 mln tych albumów oraz wydano ponad 160 mln saszetek z naklejkami (w każdej trzy naklejki).
Czytaj więcejKontrakt będzie obowiązywać przez dwa lata, do 31 lipca 2020 r.
Czytaj więcejMarka będzie obecna m.in. na nośnikach reklamowych podczas meczów.
Czytaj więcej