Wyniki wyszukiwania dla tagu - polski-zwiazek-pilki-noznej
ilość wyników: 10
T-Mobile nie będzie już sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski marketing

Kontrakt, który wygasa z końcem br., nie zostanie przedłużony.

Czytaj więcej
Kompania Piwowarska z marką Tyskie partnerem piłkarskiej reprezentacji marketing

Kontrakt zawarto na lata 2023-26.

Czytaj więcej
Grzegorz Stańczuk: Reprezentacja to produkt premium marketing

O tym, jak będzie wyglądać komunikacja marketingowa podczas mistrzostw świata w Katarze, o sponsorach i o przyszłości kibicowania mówi Grzegorz Stańczuk, dyrektor departamentu marketingu i sponsoringu PZPN.

Czytaj więcej
InPost sponsorem strategicznym piłkarskiej reprezentacji Polski marketing

To największy w historii kontrakt Polskiego Związku Piłki Nożnej z prywatną krajową firmą.

Czytaj więcej
Tyskie w sportowym klimacie [wideo] reklama

W tym roku nie tylko futbol, ale także siatkówka.

Czytaj więcej
Projektowanie działań marketingowych przy EURO 2020 - krótki przewodnik prawny marketing

Nadchodzące mistrzostwa to ogromny potencjał marketingowy. Aby móc bezpiecznie tworzyć komunikację nawiązującą do Euro 2020, trzeba dokładnie wiedzieć, jakie treści i aktywności podlegają ochronie prawnej i nie mogą być w żaden sposób wykorzystywane bez zgody UEFA lub innych podmiotów.

Czytaj więcej
NC+ i TVP zapłacą Ekstraklasie 500 mln zł marketing

To suma za prawa telewizyjne na dwa sezony. - To najwyższe w naszej historii wpływy z tytułu sprzedaży praw mediowych - przyznaje Karol Klimczak, szef rady nadzorczej Ekstraklasy.

Czytaj więcej
Biało-czerwoni bez sukcesów, ale klientom Biedronki to nie przeszkadza marketing

W ramach akcji lojalnościowej "Dumni z naszych" w sklepach Biedronka sprzedano prawie 1,4 mln tych albumów oraz wydano ponad 160 mln saszetek z naklejkami (w każdej trzy naklejki).

Czytaj więcej
Coca-Cola Oficjalnym Sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski marketing

Kontrakt będzie obowiązywać przez dwa lata, do 31 lipca 2020 r.

Czytaj więcej
Totolotek oficjalnym partnerem piłkarskiego Pucharu Polski marketing

Marka będzie obecna m.in. na nośnikach reklamowych podczas meczów.

Czytaj więcej