Wyniki wyszukiwania dla tagu - polski-zwiazek-pilki-noznej
ilość wyników: 5

Projektowanie działań marketingowych przy EURO 2020 - krótki przewodnik prawny marketing

Projektowanie działań marketingowych przy EURO 2020 - krótki przewodnik prawny

Nadchodzące mistrzostwa to ogromny potencjał marketingowy. Aby móc bezpiecznie tworzyć komunikację nawiązującą do Euro 2020, trzeba dokładnie wiedzieć, jakie treści i aktywności podlegają ochronie prawnej i nie mogą być w żaden sposób wykorzystywane bez zgody UEFA lub innych podmiotów.

Czytaj więcej
NC+ i TVP zapłacą Ekstraklasie 500 mln zł marketing

NC+ i TVP zapłacą Ekstraklasie 500 mln zł

To suma za prawa telewizyjne na dwa sezony. - To najwyższe w naszej historii wpływy z tytułu sprzedaży praw mediowych - przyznaje Karol Klimczak, szef rady nadzorczej Ekstraklasy.

Czytaj więcej
Biało-czerwoni bez sukcesów, ale klientom Biedronki to nie przeszkadza marketing

Biało-czerwoni bez sukcesów, ale klientom Biedronki to nie przeszkadza

W ramach akcji lojalnościowej "Dumni z naszych" w sklepach Biedronka sprzedano prawie 1,4 mln tych albumów oraz wydano ponad 160 mln saszetek z naklejkami (w każdej trzy naklejki).

Czytaj więcej
Coca-Cola Oficjalnym Sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski marketing

Coca-Cola Oficjalnym Sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski

Kontrakt będzie obowiązywać przez dwa lata, do 31 lipca 2020 r.

Czytaj więcej
Totolotek oficjalnym partnerem piłkarskiego Pucharu Polski marketing

Totolotek oficjalnym partnerem piłkarskiego Pucharu Polski

Marka będzie obecna m.in. na nośnikach reklamowych podczas meczów.

Czytaj więcej