ilość wyników: 7
W styczniu 2022 roku miesięcznik "Zwierciadło " z wynikiem 124 755 egz., znacząco wyprzedzając sprzedaż konkurencyjnych tytułów, okazał się numerem 1 na rynku magazynów luksusowych.
Czytaj więcejPlatformy mediów społecznościowych stanowią zagrożenie dla całego społeczeństwa ze względu na rozprzestrzenianie fałszywych wiadomości. Zaufane, sprawdzone i zweryfikowane źródła informacji są coraz istotniejsze w walce z negatywnym wpływem społecznym tych platform - uważa Niki West z Newsworks.
Czytaj więcejWydarzenie kierowane jest do ekspertów rynku reklamowego, a także do wydawców prasowych oraz reklamodawców, którzy planują i realizują kampanie w prasie.
Czytaj więcejKonsument jest w Polsce przygotowany na zapłacenie za kontent dotyczący prasy. Jest już nauczony i przyzwyczajony przez globalne podmioty, że dostawca dobrych jakościowo informacji ma prawo żądać zapłaty. To daje większe zyski niż udostępnianie treści za darmo - mówi Waldemar Izdebski, prezes PBC.
Czytaj więcejZnajomość pism branżowych, ale też tygodników opinii i dzienników jest dla właścicieli firm ważnym elementem tożsamości, wyznacznikiem statusu społecznego. Stąd bardzo wysokie zasięgi prasy w tej atrakcyjnej grupie konsumentów.
Czytaj więcejZ badania wynika, że czytelnictwo prasy codziennej i magazynów wśród osób zarabiających powyżej 5 tys. zł miesięcznie kilkukrotnie przewyższa średnią krajową.
Czytaj więcejPaweł Klimczewski, dyrektor ds. rozwoju badań i nowych technologii w spółce Polskie Badania Czytelnictwa, twierdzi, że przyszłość nie zawsze należy do młodych.
Czytaj więcej