Wyniki wyszukiwania dla tagu - polskie-badania-czytelnictwa
ilość wyników: 7
Miesięcznik "Zwierciadło" z najwyższą na rynku sprzedażą styczniową i na drugim miejscu w pierwszym kwartale 2022 r. PROMOCJA

W styczniu 2022 roku miesięcznik "Zwierciadło " z wynikiem 124 755 egz., znacząco wyprzedzając sprzedaż konkurencyjnych tytułów, okazał się numerem 1 na rynku magazynów luksusowych.

Czytaj więcej
Platformy cyfrowe czy media drukowane? media-prasa

Platformy mediów społecznościowych stanowią zagrożenie dla całego społeczeństwa ze względu na rozprzestrzenianie fałszywych wiadomości. Zaufane, sprawdzone i zweryfikowane źródła informacji są coraz istotniejsze w walce z negatywnym wpływem społecznym tych platform - uważa Niki West z Newsworks.

Czytaj więcej
PBC zaprasza na międzynarodową konferencję online "Prasa dobrze widziana" media-prasa

Wydarzenie kierowane jest do ekspertów rynku reklamowego, a także do wydawców prasowych oraz reklamodawców, którzy planują i realizują kampanie w prasie.

Czytaj więcej
Więcej szans niż zagrożeń - rozmowa z Waldemarem Izdebskim, Polskie Badania Czytelnictwa media-prasa

Konsument jest w Polsce przygotowany na zapłacenie za kontent dotyczący prasy. Jest już nauczony i przyzwyczajony przez globalne podmioty, że dostawca dobrych jakościowo informacji ma prawo żądać zapłaty. To daje większe zyski niż udostępnianie treści za darmo - mówi Waldemar Izdebski, prezes PBC.

Czytaj więcej
Badanie PBC: właściciele mikro- i małych firm jako czytelnicy prasy i uczestnicy gospodarki PROMOCJA

Znajomość pism branżowych, ale też tygodników opinii i dzienników jest dla właścicieli firm ważnym elementem tożsamości, wyznacznikiem statusu społecznego. Stąd bardzo wysokie zasięgi prasy w tej atrakcyjnej grupie konsumentów.

Czytaj więcej
PBC: bogaci i wykształceni czytają więcej media-prasa

Z badania wynika, że czytelnictwo prasy codziennej i magazynów wśród osób zarabiających powyżej 5 tys. zł miesięcznie kilkukrotnie przewyższa średnią krajową.

Czytaj więcej
Internauci rodzą się dorośli, czytelnicy prasy młodzi opinie

Paweł Klimczewski, dyrektor ds. rozwoju badań i nowych technologii w spółce Polskie Badania Czytelnictwa, twierdzi, że przyszłość nie zawsze należy do młodych.

Czytaj więcej