Wyniki wyszukiwania dla tagu - polskie-stowarzyszenie-marketingu-smb
ilość wyników: 27
Szansa na pozytywną zmianę w zakresie ochrony danych osobowych w marketingu bezpośrednim marketing

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB opracowało Kodeks Postępowania i Dobrych Praktyk (KODO) w zakresie ochrony danych osobowych w działaniach marketingu bezpośredniego.

Czytaj więcej
SalesTube i H2H.tech agencjami roku; Grand Prix Golden Arrow dla projektu Decathlonu i IKEA marketing

Redakcja "Media Marketing Polska" uhonorowała najlepsze agencje digital i marketing services. Poznaliśmy także zwycięzców konkursu "Golden Arrow".

Czytaj więcej
Wierność nadal ważna marketing

Wiele sektorów, które są aktywne w zakresie programów lojalnościowych, nie ucierpiało w czasie lockdownu, a nawet urosło. Chodzi np. o handel spożywczy czy marki FMCG, zwłaszcza żywność. Nie oznacza to jednak, że nie ma wyzwań.

Czytaj więcej
Znamy pełny skład jury Golden Arrow marketing

Jury pod przewodnictwem Marty Strzyżewskiej, dyrektor marketingu Avivy, będzie obradować 8 czerwca. Prace można zgłaszać do 14 maja.

Czytaj więcej
Kartki, listy i gazetki mile widziane - badanie ARC Rynek i Opinia marketing

Aż dwie trzecie Polaków sprawdza swoją tradycyjną skrzynkę pocztową co najmniej raz dziennie. Te i inne zaskakujące dane przynosi badanie przeprowadzone przez Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia na zlecenie Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB.

Czytaj więcej
IKEA rezygnuje z wydawania katalogu - komentarz Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB marketing

Badania zrealizowane przed dwoma miesiącami przez Stowarzyszenie wspólnie z ARC Rynek i Opinia sugerują, że decyzja IKEA nie spodoba się Polakom.

Czytaj więcej
12. Forum Marketingu Zintegrowanego podsumowane marketing

Pandemia napędza recesję gospodarczą i skłania konsumentów do weryfikacji potrzeb i nawyków zakupowych. Marketerzy i agencje nieustannie muszą reagować na te wyzwania, aby być blisko klientów - podkreśla Urszula Zarańska, dyrektor generalna Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB.

Czytaj więcej
Forum Marketingu Zintegrowanego - Marketing jutra przyszedł wczoraj! marketing

Świat, który znaliśmy, zmienia się bardzo szybko. Podpowiemy Ci jak dostosować się do nowych wyzwań, co robić teraz i jak planować działania, które będą potrzebne za chwilę.

Czytaj więcej
Przekuć zagrożenia w nowe szanse - rozmowa z Urszulą Zarańską-Skarżyńską marketing

O wyzwaniach, nowych projektach i badaniach, a także o zmianie perspektywy myślenia i działania w wymagających czasach w przededniu kolejnej edycji Forum Marketingu Zintegrowanego (4-5 listopada), mówi Urszula Zarańska-Skarżyńska, dyrektor generalna Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB.

Czytaj więcej