Wyniki wyszukiwania dla tagu - polskie-stowarzyszenie-marketingu-smb
ilość wyników: 22
Kartki, listy i gazetki mile widziane - badanie ARC Rynek i Opinia marketing

Aż dwie trzecie Polaków sprawdza swoją tradycyjną skrzynkę pocztową co najmniej raz dziennie. Te i inne zaskakujące dane przynosi badanie przeprowadzone przez Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia na zlecenie Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB.

Czytaj więcej
IKEA rezygnuje z wydawania katalogu - komentarz Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB marketing

Badania zrealizowane przed dwoma miesiącami przez Stowarzyszenie wspólnie z ARC Rynek i Opinia sugerują, że decyzja IKEA nie spodoba się Polakom.

Czytaj więcej
12. Forum Marketingu Zintegrowanego podsumowane marketing

Pandemia napędza recesję gospodarczą i skłania konsumentów do weryfikacji potrzeb i nawyków zakupowych. Marketerzy i agencje nieustannie muszą reagować na te wyzwania, aby być blisko klientów - podkreśla Urszula Zarańska, dyrektor generalna Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB.

Czytaj więcej
Forum Marketingu Zintegrowanego - Marketing jutra przyszedł wczoraj! marketing

Świat, który znaliśmy, zmienia się bardzo szybko. Podpowiemy Ci jak dostosować się do nowych wyzwań, co robić teraz i jak planować działania, które będą potrzebne za chwilę.

Czytaj więcej
Przekuć zagrożenia w nowe szanse - rozmowa z Urszulą Zarańską-Skarżyńską marketing

O wyzwaniach, nowych projektach i badaniach, a także o zmianie perspektywy myślenia i działania w wymagających czasach w przededniu kolejnej edycji Forum Marketingu Zintegrowanego (4-5 listopada), mówi Urszula Zarańska-Skarżyńska, dyrektor generalna Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB.

Czytaj więcej
22 nagrody i 28 wyróżnień w Golden Arrow 2020 marketing

Żadna z 71 nominowanych prac nie otrzymała grand prix. Przyznano za to dwie nagrody specjalne.

Czytaj więcej
71 nominacji w konkursie Golden Arrow 2020 marketing

Ostateczne wyniki poznamy 25 czerwca.

Czytaj więcej
Magdalena Brzeska ponownie prezeską SMB marketing

Wybrano skład zarządu Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB na lata 2020-2022.

Czytaj więcej
Rusza akcja "Czysta klamka" marketing

Zainicjowały ją Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB i firmy z branży przesyłek.

Czytaj więcej
Projektowanie działań marketingowych przy EURO 2020 - krótki przewodnik prawny marketing

Nadchodzące mistrzostwa to ogromny potencjał marketingowy. Aby móc bezpiecznie tworzyć komunikację nawiązującą do Euro 2020, trzeba dokładnie wiedzieć, jakie treści i aktywności podlegają ochronie prawnej i nie mogą być w żaden sposób wykorzystywane bez zgody UEFA lub innych podmiotów.

Czytaj więcej