Wyniki wyszukiwania dla tagu - porsche
ilość wyników: 9
Kino - idealna przestrzeń na luksusową reklamę opinie

Kino jako medium reklamowe ma ogromny zasięg i swoim przekazem trafia do różnych grup. Wśród widzów odwiedzających kina są także miłośnicy dóbr luksusowych, którzy posiadają zasobne portfele.

Czytaj więcej
Porsche ma trafić na giełdę marketing

Według szacunków analityków wartość rynkowa marki należącej do Volkswagen Group wyniesie między 60 a 85 miliardów euro, co oznacza, że zapowiada się jeden z największych debiutów giełdowych na świecie od lat.

Czytaj więcej
Toyota ponownie numerem 1 w sprzedaży samochodów marketing

Z wynikiem 9,53 mln sprzedanych pojazdów w ub.r. japoński koncern wyprzedził niemieckiego rywala, Volkswagen Group (9,31 mln).

Czytaj więcej
Advertiva członkiem Community International reklama

Nowa organizacja powstała z połączenia CommWorld, do której należała poznańska agencja oraz Dialogue International.

Czytaj więcej
Kto się zareklamuje podczas tegorocznego Super Bowl? reklama

Koszt 30-sekundowego spotu to co najmniej 5 milionów dolarów. Wśród reklamodawców dominują marki motoryzacyjna i spożywcza.

Czytaj więcej
DDB i Shootme Visual Artists dla Porsche Macan reklama

Kampania odbywa się pod hasłem "Oderwij się".

Czytaj więcej
Mate 9 Pro - zaprojektowany dla biznesu PROMOCJA

Nowoczesny biznes jest coraz bardziej mobilny. Codzienne zawodowe wyzwania realizujemy nie tylko przy biurku, ale też w podróży. Kalendarz często jest wypełniony spotkaniami, a niekiedy przedsiębiorstwem zarządza się z...kawiarni czy mieszkania.

Czytaj więcej
Kiedy przetargi bolą? opinie

Uwagę branży przykuły komentarze dotyczące ostatniego konkursu na obsługę marki Porsche. Przypadek tego przetargu ponownie otwiera wciąż powracającą dyskusję o dobrych praktykach w przetargach reklamowych... lub może ich braku - piszą Marta Macke i Magdalena Spisak z firmy Shortlist.

Czytaj więcej
Sport w parze z marketingiem opinie

Verva Racing Team na dobre zagościł w sercach Polaków, udowadniając, że przemyślany i profesjonalnie realizowany projekt sponsoringowy jest efektywną platformą komunikacji - pisze Leszek Kurnicki, dyrektor wykonawczy ds. marketingu i komunikacji korporacyjnej PKN Orlen.

Czytaj więcej