ilość wyników: 9
Kino jako medium reklamowe ma ogromny zasięg i swoim przekazem trafia do różnych grup. Wśród widzów odwiedzających kina są także miłośnicy dóbr luksusowych, którzy posiadają zasobne portfele.
Czytaj więcejWedług szacunków analityków wartość rynkowa marki należącej do Volkswagen Group wyniesie między 60 a 85 miliardów euro, co oznacza, że zapowiada się jeden z największych debiutów giełdowych na świecie od lat.
Czytaj więcejZ wynikiem 9,53 mln sprzedanych pojazdów w ub.r. japoński koncern wyprzedził niemieckiego rywala, Volkswagen Group (9,31 mln).
Czytaj więcejNowa organizacja powstała z połączenia CommWorld, do której należała poznańska agencja oraz Dialogue International.
Czytaj więcejKoszt 30-sekundowego spotu to co najmniej 5 milionów dolarów. Wśród reklamodawców dominują marki motoryzacyjna i spożywcza.
Czytaj więcejKampania odbywa się pod hasłem "Oderwij się".
Czytaj więcejNowoczesny biznes jest coraz bardziej mobilny. Codzienne zawodowe wyzwania realizujemy nie tylko przy biurku, ale też w podróży. Kalendarz często jest wypełniony spotkaniami, a niekiedy przedsiębiorstwem zarządza się z...kawiarni czy mieszkania.
Czytaj więcejUwagę branży przykuły komentarze dotyczące ostatniego konkursu na obsługę marki Porsche. Przypadek tego przetargu ponownie otwiera wciąż powracającą dyskusję o dobrych praktykach w przetargach reklamowych... lub może ich braku - piszą Marta Macke i Magdalena Spisak z firmy Shortlist.
Czytaj więcejVerva Racing Team na dobre zagościł w sercach Polaków, udowadniając, że przemyślany i profesjonalnie realizowany projekt sponsoringowy jest efektywną platformą komunikacji - pisze Leszek Kurnicki, dyrektor wykonawczy ds. marketingu i komunikacji korporacyjnej PKN Orlen.
Czytaj więcej