ilość wyników: 6
- Wysokiej jakości content wypromowany na podstawie przemyślanej strategii to dziś klucz do sukcesu - zarówno marek, jak i mediów - pisze Włas Chorowiec, założyciel spółki LeadBullet.
Czytaj więcejNowe prawicowe tygodniki walczą o schedę po "Uważam Rze". Nie odciągną jednak reklamodawców od dotychczasowych liderów segmentu.
Czytaj więcejMaciej Kutak, wiceprezes Presspubliki, wierzy, że dzienniki mają dwa, trzy lata na zmianę modelu biznesowego.
Czytaj więcejZ firmy odeszło kilku wieloletnich pracowników, a ostatnio z portfolio zniknęły młodzieżowe magazyny. Niewielu pamięta, że centrala wydawnictwa jest w Zurychu, a nie w Berlinie.
Czytaj więcejZmiana właściciela wydawnictwa zapoczątkowała fazę zmian. Obejmują one wymianę top menedżerów, redukcje w poszczególnych zespołach. Ojcem rewolucji w Presspublice jest nowy wiceprezes ds. redakcyjnych i redaktor naczelny "Rzeczpospolitej" Tomasz Wróblewski.
Czytaj więcejPo zakupie "Przekroju" i jego dość smutnej sytuacji trudno uwierzyć, że Grzegorz Hajdarowicz nadal chce inwestować w prasę. Tym bardziej w dziennik. Tymczasem chce całą "Rzeczpospolitą".
Czytaj więcej