Wyniki wyszukiwania dla tagu - proama
ilość wyników: 10

PKO BP wchodzi w ubezpieczenia marketing

PKO BP wchodzi w ubezpieczenia

Największy krajowy bank będzie sprzedawał polisy komunikacyjne.

Czytaj więcej
Proama powraca z reklamą po dwóch latach reklama

Proama powraca z reklamą po dwóch latach

Autorami kampanii są: Change Serviceplan, Bomaye, Havas Media i Performics.

Czytaj więcej
Kilka procent optymizmu reklama

Kilka procent optymizmu

Zdaniem SMG rynek reklamy w Polsce wzrósł w I kwartale o 3,2 proc. Prognoza zakłada 4-proc. wzrost w całym roku.

Czytaj więcej
PZU czeka na nowego szefa opinie

PZU czeka na nowego szefa

Andrzej Klesyk pozostawia firmę w zdecydowanie lepszej kondycji, niż gdy obejmował w niej rządy.

Czytaj więcej
O Change znowu powinno być głośniej [wywiad] reklama

O Change znowu powinno być głośniej [wywiad]

Agencją Change właśnie zaczyna zarządzać nowy dyrektor generalny - Wojciech Putrzyński. Zastaje strukturę nieco przykurzoną, ale z dobrymi perspektywami i sporym potencjałem biznesowym - twierdzi Marek Żołędziowski, CEO & founding partner Group One.

Czytaj więcej
440 mln zł na spełnianie marzeń reklama

440 mln zł na spełnianie marzeń

Instytut Monitorowania Mediów prześwietla wydatki reklamowe banków.

Czytaj więcej
DDB Warszawa - Agencją Reklamową Roku, MEC - Domem Mediowym Roku imprezownia

DDB Warszawa - Agencją Reklamową Roku, MEC - Domem Mediowym Roku

Podczas Wielkiej Gali w warszawskiej Fabryce Trzciny agencje, domy mediowe i marketerzy odebrali nagrody przyznane przez "Media & Marketing Polska".

Czytaj więcej
Kapitan Nostres w kosmosie marketing

Kapitan Nostres w kosmosie

Amerykanie mają swojego Kapitana Amerykę. Czy Polaków ochroni Kapitan Nostres?

Czytaj więcej
Change Plus reklama

Change Plus

Agencja reklamowa Change wygrała największy tegoroczny przetarg strategiczno-kreatywny i zyskuje największego klienta.

Czytaj więcej
Przetargowa karuzela reklama

Przetargowa karuzela

Przetargi zawsze ożywiają rynek. Agencje fullserwisowe prezentują swoje strategie. Podobnie sporo dzieje się na rynku interaktywnym. Kilka konkursów mediowych zakończyło się przedłużeniem współpracy.

Czytaj więcej