Wyniki wyszukiwania dla tagu - procter-gamble
ilość wyników: 51

P&G wprowadza do Polski opakowania z plastiku zbieranego na plażach marketing

P&G wprowadza do Polski opakowania z plastiku zbieranego na plażach

Na polskie półki trafia właśnie szampon Head & Shoulders w butelkach wykonanych z odpadów.

Czytaj więcej
Pantene w październiku rusza z nową kampanią [wideo] reklama

Pantene w październiku rusza z nową kampanią [wideo]

Za "Oh My Gold" odpowiadają Grey Group, Film Produkcja i MediaCom Polska.

Czytaj więcej
Reklama Tide zdobywa Grand Effie 2019 w Nowym Jorku reklama

Reklama Tide zdobywa Grand Effie 2019 w Nowym Jorku

Zdobywcami nagród z okazji 50-lecia Effie zostały Apple, Dove, IBM, Mastercard i Nike oraz agencje Media Arts Lab, Ogilvy, McCann Worldgroup i Wieden + Kennedy.

Czytaj więcej
P&G rozszerza ofertę kapsułek do prania Ariel marketing

P&G rozszerza ofertę kapsułek do prania Ariel

Kampanię w digitalu koordynuje MediaCom Warszawa.

Czytaj więcej
P&G z Carrefourem dla planety marketing

P&G z Carrefourem dla planety

W programie "Przyszłość naszej planety wybierasz dziś" firmy zachęcają konsumentów do odpowiedzialnej segregacji odpadów opakowaniowych.

Czytaj więcej
Przez tajemnicę do promocji marki media-tv

Przez tajemnicę do promocji marki

Kanał AXN jest pionierem w lokowaniu produktu w serialu kryminalnym. Od lat pokazuje, że promowanie marki w nieoczywistych i trudnych produkcjach może z powodzeniem realizować cele wizerunkowe klienta, a przy tym w ciekawy sposób wpisywać się w fabułę.

Czytaj więcej
P&G rekrutuje - konkurs CEO Challenge marketing

P&G rekrutuje - konkurs CEO Challenge

Firma szuka młodych menedżerów.

Czytaj więcej
P&G kupuje First Aid Beauty marketing

P&G kupuje First Aid Beauty

Amerykański producent kosmetyków, artykułów higienicznych i chemii gospodarczej Procter & Gamble powiększa portfel produktów do pielęgnacji skóry i przejmuje istniejącą od 2009 r. amerykańską markę First Aid Beauty.

Czytaj więcej
Piękno z głębią marketing

Piękno z głębią

Coty przejąwszy markę Max Factor od Procter & Gamble postanowiła retargetować ją i zupełnie zmienić strategię jej prowadzenia. O globalnym badaniu, które stało się podwaliną reorientacji komunikacji marki, rozmawiamy z Sheilą Chaiban, globalną wiceprezeską Max Factor.

Czytaj więcej
Bartosz Szreter digital account directorem w Saatchi & Saatchi IS reklama

Bartosz Szreter digital account directorem w Saatchi & Saatchi IS

Odpowiada za działania new business we współpracy z regionalnymi biurami grupy Publicis w Singapurze, Dubaju oraz Dusseldorfie, a także za współpracę z obecnymi klientami agencji.

Czytaj więcej