Wyniki wyszukiwania dla tagu - publicis-groupe
ilość wyników: 37
Stellantis wybiera globalnie Publicis Groupe marketing

Marki należące wcześniej do grupy PSA (Peugeot Société Anonyme) nie będą już obsługiwane przez MediaCom.

Czytaj więcej
Publicis Groupe: To był najgorszy rok dla rynku reklamy od 2009 r. reklama

Po dwunastu miesiącach 2020 r. spadki zanotowały wszystkie media z wyjątkiem internetu. Największe spadki wolumenowe dotknęły trzech sektorów: finansów, żywności i motoryzacji

Czytaj więcej
Paweł Modzelewski szefem Socialyse w Havas Group media-internet

Ostatnio kierował działem strategy & creative w ramach 24/7Communication.

Czytaj więcej
Frank Carvalho szefem Brand New Galaxy w Amsterdamie marketing

Holding otwiera nowe regionalne biuro.

Czytaj więcej
Piotr Piętka zostanie CEO Publicis Groupe w Polsce, na Ukrainie i w krajach bałtyckich reklama

Tomasz Pawlikowski, który jako co-CEO zarządzał grupą w Polsce wspólnie z Piotrem Piętką, odchodzi z firmy. Jego stanowisko nie zostanie obsadzone.

Czytaj więcej
Ewa Wolska-Rzewuska: Najważniejsza jest zwinna organizacja reklama

Rynek wymaga od nas ciągłego zarządzania zmianą, ryzykiem, szukania nowych rozwiązań, odpowiadania na nowe potrzeby klientów. Jesteśmy mocni w pracy warsztatowej, w praktykach zwinnych, w ciągłym ulepszaniu się, wymyślaniu nowych usług - mówi Ewa Wolska-Rzewuska, general manager Saatchi & Saatchi.

Czytaj więcej
CSR w czasach pandemii [wideo] marketing

Jak przenieść działania offline do świata online i zaangażować przy tym pracowników będących na wielomiesięcznym home office? Z przyjemnością podzielimy się naszym doświadczeniem w tym temacie - piszą eksperci z agencji Performics.

Czytaj więcej
Publicis Groupe: w trzecim kwartale 2020 r. reklamodawcy wydali o 2,5% mniej niż przed rokiem reklama

Największe wolumenowe spadki wygenerowały trzy sektory: finanse, żywność i motoryzacja. Po trzech kwartałach wzrosła jedynie wartości inwestycji w reklamę internetową.

Czytaj więcej
Oppo rozpoczyna działania wizerunkowe - Marcin Prokop w reklamach [wideo] reklama

Świąteczna kampania "Look for the good" ("Szukaj dobra") ma charakter międzynarodowy.

Czytaj więcej
Czego nauczył nas COVID? [wideo] marketing

Agencja mediowa Starcom przebadała kilkanaście obszarów, nawyków i preferencji Polaków, które zmieniły się w związku z pandemią COVID-19. Okazało się, że z tego trudnego dla wszystkich okresu możemy wynieść nie tylko negatywne emocje, ale także szereg nowych nawyków i przydatnych umiejętności.

Czytaj więcej