Wyniki wyszukiwania dla tagu - publicis-groupe
ilość wyników: 70
Czy reorganizacja multipleksów telewizji naziemnej wpływa na oglądalność TV? [Analiza] media-tv

Analizę przygotowała dwójka ekspertów z Publicis Groupe: Bartosz Sieradzki, Investment & Trading Director w zespole PMX i Sonia Sadłek, Multiscreen Investment Manager.

Czytaj więcej
Co nowego w social mediach (17) media-internet

Tym razem w cyklu przygotowywanym przez Małgorzata Obielak z agencji marketingu efektywnościowego Performics przedstawiamy kilka nowości, które pojawiły się w samych aplikacjach.

Czytaj więcej
Co nowego w social mediach (13) media-internet

Kolejną porcję nowości prezentuje Małgorzata Obielak z agencji marketingu efektywnościowego Performics.

Czytaj więcej
Eksperci BBC, Kantara, Nielsena, Publicis Groupe, TikToka, TVN 27 kwietnia na Multiscreen Day media-internet

Podczas siódmej edycji konferencji organizowanej przez “Media Marketing Polska" będziemy mówić o tym jak skutecznie budować markę na wielu ekranach, ale także o obecnej, kryzysowej sytuacji, która ma wpływ na konsumentów, media i marki.

Czytaj więcej
GA4 to przyszłość - Google ogłosił koniec Google Analytics Universal! media-internet

Pozostało jedynie 15 miesięcy na oswojenie się i zapoznanie z nowym interfejsem i szerokimi możliwościami, jakie daje Google Analytics 4 - pisze Kinga Ciok, Data Strategy Manager, Publicis Groupe.

Czytaj więcej
Agora: Polski rynek reklamy wzrośnie o 4,5-6,5% w 2022 r. reklama

Czynniki potencjalnie destabilizujące to: ewentualny nawrót pandemii oraz wojna w Ukrainie.

Czytaj więcej
Wszyscy w odwrocie - branża reklamowa wobec rosyjskiej inwazji na Ukrainę reklama

Najszybciej zaczęły reagować same marki. Holdingi reklamowe później, ale również pokazały jedność w tej sytuacji. Pomoc do Ukrainy płynie szerokim strumieniem - również z naszej branży

Czytaj więcej
Co nowego w social mediach (8) media-internet

W kolejnym odcinku cotygodniowej prasówki Małgorzata Obielak z agencji marketingu efektywnościowego Performics pisze m.in. o walce z fake newsami w mediach społecznościowych.

Czytaj więcej
Co nowego w social mediach (7) media-internet

W kolejnym odcinku cotygodniowej prasówki Małgorzata Obielak z agencji marketingu efektywnościowego Performics pisze m.in. o krótkich formach wideo w mediach społecznościowych.

Czytaj więcej
Co nowego w social mediach (6) media-internet

W tym tygodniu cotygodniowa prasówka przygotowana przez Małgorzatę Obielak z agencji marketingu efektywnościowego Performics poświęcona jest oczywiście wydarzeniom wokół wojny na Ukrainie, w tym prowadzonej w social mediach przez Rosję wojnie dezinformacyjnej.

Czytaj więcej