ilość wyników: 70
Analizę przygotowała dwójka ekspertów z Publicis Groupe: Bartosz Sieradzki, Investment & Trading Director w zespole PMX i Sonia Sadłek, Multiscreen Investment Manager.
Czytaj więcejTym razem w cyklu przygotowywanym przez Małgorzata Obielak z agencji marketingu efektywnościowego Performics przedstawiamy kilka nowości, które pojawiły się w samych aplikacjach.
Czytaj więcejKolejną porcję nowości prezentuje Małgorzata Obielak z agencji marketingu efektywnościowego Performics.
Czytaj więcejPodczas siódmej edycji konferencji organizowanej przez “Media Marketing Polska" będziemy mówić o tym jak skutecznie budować markę na wielu ekranach, ale także o obecnej, kryzysowej sytuacji, która ma wpływ na konsumentów, media i marki.
Czytaj więcejPozostało jedynie 15 miesięcy na oswojenie się i zapoznanie z nowym interfejsem i szerokimi możliwościami, jakie daje Google Analytics 4 - pisze Kinga Ciok, Data Strategy Manager, Publicis Groupe.
Czytaj więcejCzynniki potencjalnie destabilizujące to: ewentualny nawrót pandemii oraz wojna w Ukrainie.
Czytaj więcejNajszybciej zaczęły reagować same marki. Holdingi reklamowe później, ale również pokazały jedność w tej sytuacji. Pomoc do Ukrainy płynie szerokim strumieniem - również z naszej branży
Czytaj więcejW kolejnym odcinku cotygodniowej prasówki Małgorzata Obielak z agencji marketingu efektywnościowego Performics pisze m.in. o walce z fake newsami w mediach społecznościowych.
Czytaj więcejW kolejnym odcinku cotygodniowej prasówki Małgorzata Obielak z agencji marketingu efektywnościowego Performics pisze m.in. o krótkich formach wideo w mediach społecznościowych.
Czytaj więcejW tym tygodniu cotygodniowa prasówka przygotowana przez Małgorzatę Obielak z agencji marketingu efektywnościowego Performics poświęcona jest oczywiście wydarzeniom wokół wojny na Ukrainie, w tym prowadzonej w social mediach przez Rosję wojnie dezinformacyjnej.
Czytaj więcej