ilość wyników: 38
Ma wzmocnić grupę w obszarach analitycznych i technologicznych.
Czytaj więcejPrzez ostatnie lata była dyrektorem kreatywnym w Publicis Media.
Czytaj więcejPojawił się nowy tagline "Naturalnie", są też nowe produkty w portfolio marki.
Czytaj więcejTomasz Pawlikowski i Piotr Piętka, Co-CEOs Publicis Groupe w Polsce, mówią o wdrażaniu strategii Power of One.
Czytaj więcejNa rynku pozostanie tylko Spark Foundry, a pokieruje nim Beata Szcześniak. Radek Dudek odchodzi.
Czytaj więcejZa linię kreatywną działań odpowiada agencja FCBBridge2Fun, media zaplanował i kupił Starcom.
Czytaj więcejZwycięzców poznamy podczas gali 22 listopada.
Czytaj więcejW Polsce obsługą mediową tego klienta zajmuje się Blue449, należący do Publicis Media, holdingu, który nie uczestniczył w postępowaniu.
Czytaj więcejDo zespołu dołączają Marta Zuska i Weronika Alabrudzińska.
Czytaj więcej- Swoje budżety mediowe będą przeglądać firmy z takich sektorów jak motoryzacja, telekomunikacja, napoje i przekąski, farmacja. Będziemy przez to bardzo zajęci w tym roku - mówi w rozmowie z "Media & Marketing Polska" Vittorio Bonori, global brand president Zenith.
Czytaj więcej