Wyniki wyszukiwania dla tagu - publicis-media
ilość wyników: 38
Rafał Wyszyński chief data and technology officerem w IPG Mediabrands media-inne

Ma wzmocnić grupę w obszarach analitycznych i technologicznych.

Czytaj więcej
Maria Gajewska dołącza do CCC i będzie rozwijać dział digital marketing

Przez ostatnie lata była dyrektorem kreatywnym w Publicis Media.

Czytaj więcej
Garnier stawia na naturalność marketing

Pojawił się nowy tagline "Naturalnie", są też nowe produkty w portfolio marki.

Czytaj więcej
Bez silosów marketing

Tomasz Pawlikowski i Piotr Piętka, Co-CEOs Publicis Groupe w Polsce, mówią o wdrażaniu strategii Power of One.

Czytaj więcej
Publicis Media łączy Blue 449 ze Spark Foundry media-inne

Na rynku pozostanie tylko Spark Foundry, a pokieruje nim Beata Szcześniak. Radek Dudek odchodzi.

Czytaj więcej
PizzaPortal.pl promuje się za pomocą GIF-ów reklama

Za linię kreatywną działań odpowiada agencja FCBBridge2Fun, media zaplanował i kupił Starcom.

Czytaj więcej
Jury Kreatury nominowało 46 prac reklama

Zwycięzców poznamy podczas gali 22 listopada.

Czytaj więcej
Puma przenosi budżet mediowy do Havas Media media-inne

W Polsce obsługą mediową tego klienta zajmuje się Blue449, należący do Publicis Media, holdingu, który nie uczestniczył w postępowaniu.

Czytaj więcej
Publicis Media poszerza strukturę Commerce media-inne

Do zespołu dołączają Marta Zuska i Weronika Alabrudzińska.

Czytaj więcej
Przetargi bez końca media-inne

- Swoje budżety mediowe będą przeglądać firmy z takich sektorów jak motoryzacja, telekomunikacja, napoje i przekąski, farmacja. Będziemy przez to bardzo zajęci w tym roku - mówi w rozmowie z "Media & Marketing Polska" Vittorio Bonori, global brand president Zenith.

Czytaj więcej