ilość wyników: 18
Cotygodniowa porcja informacji o najważniejszych awansach, transferach i zmianach personalnych w branży marketingu, reklamy i mediów.
Czytaj więcejO spotach z tegorocznej 57. edycji Super Bowl pisze Pawel Murawski, creative group head Publicis Worldwide Poland.
Czytaj więcejDagmara Witek-Kuśmider, chief creative officer, Publicis Worldwide Poland, co-author of this year’s most awarded work "The world's youngest headhunter", talks about gender equality, parity in the advertising industry and the Gerety Awards festival.
Czytaj więcejW najnowszym przeglądzie nowości przygotowanym przez Małgorzatę Obielak, e-PR & social media specialist w Performics, m.in. raporty Pinteresta i Instagrama z prognozami trendów na 2023 rok oraz lista najczęściej pobieranych aplikacji w listopadzie br. (TikTok utrzymuje dominację).
Czytaj więcejPo dwóch latach nieobecności spowodowanej pandemią branża kreatywna wróciła do Cannes by celebrować najbardziej kreatywne prace na świecie. O festiwalu piszą Bartosz Jeglejewski i Tomasz Ziemiański, creative group heads Publicis Worldwide Poland.
Czytaj więcejAgencja znalazła się również wśród nowo ogłoszonych nominowanych.
Czytaj więcejNa LinkedIn i Facebooku "Media Marketing Polska" można śledzić relację z festiwalu Cannes Lions, którą prowadzą Bartosz Jeglejewski i Tomek Ziemiański z Publicis Worldwide Poland.
Czytaj więcejSzefowa kreacji Publicis Worldwide Polska dołącza do jury czwartej edycji konkursu.
Czytaj więcejProjekt "Najmłodszy headhunter na świecie" dla Fundacji K.I.D.S. Klubu Innowatorów Dziecięcych Szpitali został nagrodzony w kategorii B2B campaign.
Czytaj więcej