ilość wyników: 31
Bieżący rok z pewnością przyniesie jeszcze więcej działań nakierowanych na zapewnienie bezpieczeństwa zarówno użytkownikom, jak i samym markom - pisze Agnieszka Gilewska, Business Development Director Poland, RTB House.
Czytaj więcejWiemy już, że budowanie pozytywnych doświadczeń klienta jest szczególnie ważne dla przyszłości marki. Czy równie oczywiste jest jak zadbać o to w praktyce? Jakie konkretne działania marketerzy powinni podjąć w 2023 r., by wykreować CX zgodny z oczekiwaniami konsumentów i nadchodzącymi trendami?
Czytaj więcejWynik ten plasuje nas w europejskiej średniej.
Czytaj więcejWiceprzewodniczący Komisji Europejskiej będzie keynote speakerem na wydarzeniu organizowanym w dniach 12-14 września przez Polskie Stowarzyszenie Paliw Alternatywnych.
Czytaj więcejBył to trzeci pod względem tempa rozwojowego wynik w historii od 2007 r.
Czytaj więcejDo firmy wraca po kilkuletniej przerwie.
Czytaj więcejPoświęcony jest "życiu w chmurze" i innym przejawom cyfrowej transformacji, a jego gospodarzami są Karol Jurga i Karolina Wasielewska.
Czytaj więcejPo trzech pierwszych miesiącach rynek reklamy internetowej wzrósł o 17%.
Czytaj więcejSegment reklamy online był w ub.r. wart 5,2 mld zł.
Czytaj więcejReklama sprzedawana w urządzeniach mobilnych (+13%) oraz w modelu programmatic (+15%) to główne motory rozwoju.
Czytaj więcej