Wyniki wyszukiwania dla tagu - pwc
ilość wyników: 21
Przemysław Pohrybieniuk nowym dyrektorem zarządzającym Kulczyk Foundation marketing

Ma ponad 25-letni staż w firmach krajowych i międzynarodowych oraz organizacjach pozarządowych. Był m.in. współtwórcą i liderem programu "Podziel się posiłkiem" oraz produktu "Mleczny Start".

Czytaj więcej
Pierwszy historyczny spadek wartości reklamy online reklama

Spadki odnotowały prawie wszystkie kluczowe formaty reklamowe, oprócz marketingu w wyszukiwarkach.

Czytaj więcej
Koronawirus będzie kosztował polski sektor mediów i rozrywki ponad 0,5 mld dol. media-inne

Dopiero przyszły rok pozwoli powrócić do sytuacji z 2019 r.

Czytaj więcej
OTT przyciąga użytkowników przed ekrany, a co z reklamodawcami? media-internet

Telewizja internetowa to drugi najszybciej rosnący segment rynku mediów, zaraz po VR - wynika z opublikowanego we wrześniu raportu AdColony.

Czytaj więcej
Reklama internetowa rośnie mimo pandemii reklama

Ponad 4-procentowy wzrost po pierwszych trzech miesiącach br.

Czytaj więcej
Dentsu publikuje raport działań CSR za 2019 r. marketing

Publikacja została wydana przez centralę Dentsu Aegis Network, ale zawiera również dane z Polski.

Czytaj więcej
Ponad 180 projektów konkuruje w 13. edycji edycji IAB MIXX Awards reklama

Nominacje w szesnastu kategoriach zostaną ogłoszone do 12 listopada. Gala wręczenia nagród 27 listopada.

Czytaj więcej
IAB AdEx: Internet prześcignął telewizję w I kwartale media-internet

W pierwszym kwartale 2019 r. w reklamę online zainwestowano 1,1 mld zł (wzrost o 9 proc.).

Czytaj więcej
OOH bez kleju i papieru media-ooh

Klasyczne nośniki reklamowe out-of-home coraz szybciej ustępują miejsca cyfrowym - w każdym razie to wyraźny trend na najbardziej rozwiniętych rynkach. W Polsce też dzieje się w tym obszarze dużo, ale firmy reklamy zewnętrznej z niepokojem czekają na skutki przyjęcia uchwał krajobrazowych.

Czytaj więcej
AdEx: W I kwartale br. reklama online przekroczyła 1 mld zł reklama

Znaczny wpływ na wzrost ma reklama w urządzeniach mobilnych, która wróciła do wysokiego dwucyfrowego indeksu wzrostu (33 proc.).

Czytaj więcej