ilość wyników: 11
Kampania jest częścią szerszych działań sponsoringowych Visy związanych z zimowymi igrzyskami olimpijskimi w Pjongczang.
Czytaj więcejW badaniu wspomaganej znajomości oficjalnych sponsorów ankietowani przez Starcom najtrafniej wskazali marki Samsung, Visa, Kia, Hyundai, LG oraz McDonald’s.
Czytaj więcejSport.pl, "Gazeta Wyborcza" i Radio Tok FM będą relacjonować zimowe igrzyska olimpijskie w Pjongczangu.
Czytaj więcejOnet i "Przegląd Sportowy" oficjalnymi partnerami medialnymi PKOl.
Czytaj więcejEurosport 3, 4 i 5 - bez reklam, w jakości HD, ale po angielsku.
Czytaj więcejTo element działań marki Visa w social mediach. Start nastąpił przed oficjalną premierą w globalnych kanałach cyfrowych i radiowo-telewizyjnych.
Czytaj więcejPrzygotowano też transmisje internetowe i projekty social mediowe.
Czytaj więcejGigant FMCG intensyfikuje przygotowania do olimpiady.
Czytaj więcejOrganizacja płatnicza ogłosiła skład zespołu Team Visa na Zimowe Igrzyska Olimpijskie i Paraolimpijskie PyeongChang 2018.
Czytaj więcejWzrost (2,1 proc. w br.) napędzają innowacyjne formaty digitalowe.
Czytaj więcej