ilość wyników: 22
Za kreację odpowiada McCann London.
Czytaj więcejTo nowa, globalna odsłona kampanii Just Eat Takeaway.com, właściciela Pyszne.pl "Did Somebody Say".
Czytaj więcejW trzech kategoriach, w tym w najważniejszej - Restauracja Roku, wygrała łódzka Susharnia.
Czytaj więcejW kampanii “Czas na warszawskie pyszności" bierze udział 20 lokalnych marek.
Czytaj więcejJury wyłoniło najbardziej kreatywne i efektywne kampanie reklamowe emitowane na polskim YouTubie w roku 2020 i pierwszej połowie 2021. Grand prix zdobyła kampania Storytel "Random", dopiero co nagrodzona dwiema statuetkami Effie.
Czytaj więcejOd początku tegorocznego piłkarskiego Euro klienci Pyszne.pl złożyli o 31% więcej zamówień niż w analogicznym okresie ub.r.
Czytaj więcejOstatnie badanie HX Study, przeprowadzone przez Starcom we współpracy z departamentem Data Science Publicis Groupe, poświęcono stosunkowi Polaków do mistrzostw Euro 2020. Dowiemy się z niego m.in. jakie mecze najchętniej obejrzymy i jakie zwyczaje, w tym zakupowe, związane są z naszym kibicowaniem.
Czytaj więcejRanking został opracowany na podstawie popularności lokali i ocen wystawianych przez klientów.
Czytaj więcejDo każdego zamówienia klienci Pyszne.pl otrzymują bezpłatny miesiąc oglądania filmów i seriali w HBO GO.
Czytaj więcejSerwis oferujący dostawy jedzenia stawia tym razem na lokalność, koncentrując się na charakterystycznych miejscach z Warszawy, Krakowa i Wrocławia.
Czytaj więcej