ilość wyników: 73
To kontynuacja zeszłorocznej komunikacji "No i super, że nie macie czasu na zakupy".
Czytaj więcejW ramach kampanii powstały cztery spoty, każdy poświęcony innemu oszustwu w sieci.
Czytaj więcejZa koncept kreatywny kampanii pod hasłem "No i super, że nie macie czasu na zakupy" odpowiada agencja reklamowa PZL.
Czytaj więcejDziś prezentujemy pierwszą z osób wyłonionych w naszym redakcyjnym plebiscycie MMP High Five. To jeden z pięciu młodych talentów, które - jesteśmy przekonani - zmieniają oblicze polskiego marketingu.
Czytaj więcejSocial media nie tylko zdemokratyzowały dostęp do wiedzy, ale również skróciły dystans pomiędzy ekspertami a odbiorcami. A to jest kluczem do zbudowania relacji i zdobycia tego najcenniejszego - zaufania - pisze Joanna Lebioda, content manager w Buzzgrow (Grupa PZL).
Czytaj więcejSpotom telewizyjnym towarzyszy kampania w prasie, internecie i oddziałach banku.
Czytaj więcejDziałania przygotowane przez PZL będą prowadzone na wielu rynkach w Europie.
Czytaj więcejAgencja, spółka-córka PZL, to teraz Buzzgrow.
Czytaj więcejW kwietniu koncern wprowadził nową recepturę napoju.
Czytaj więcejDziałania realizują PZL i Spark Foundry.
Czytaj więcej