ilość wyników: 15
Raport Sponsoring Insight oraz Polskiej Ligi Esportowej pokazuje potencjał marketingowy tego obszaru.
Czytaj więcejWychodzą z ofertą zaawansowanych technologicznie eventów.
Czytaj więcejWśród marek testujących nowe narzędzie są Dunkin Donuts, Maybelline, Red Bull, Louis Vuitton i Sephora.
Czytaj więcejKozina opuszcza polski oddział agencji.
Czytaj więcejKampania odbywa się pod hasłem "Oderwij się".
Czytaj więcejZwycięskie zespoły poznamy 28 maja podczas Gali Konkursu KTR w Teatrze Polskim. Nagrodą główną w poszczególnych kategoriach jest udział w międzynarodowych finałach Young Lions.
Czytaj więcejSieć inwestuje w kanały muzyczne i niestandardowe kampanie gamingowe.
Czytaj więcej- Twoja marka nie musi pojawić się w samej produkcji, by wykorzystać jej marketingowy potencjał. - piszą Piotr Bombol - założyciel i strategy director, Łukasz Turkowski - założyciel i media director w Gameset.
Czytaj więcejO imprezie Content London 2013 pisze Olgierd Cygan, CEO/managing partner agencji Digital One.
Czytaj więcejKategoria w Polsce ma się nadal nieźle, ale na jak długo starczy siły zaklętej w energetycznych napojach?
Czytaj więcej