Wyniki wyszukiwania dla tagu - red8
ilość wyników: 12

Największa w historii loteria Orlenu [wideo] marketing

Największa w historii loteria Orlenu [wideo]

Pula nagród to 56,6 mln zł. W mediach rusza kampania z Robertem Kubicą.

Czytaj więcej
Nowa platforma komunikacyjna Lotto reklama

Nowa platforma komunikacyjna Lotto

Totalizator Sportowy zachęca: "Miliony kręcą każdego".

Czytaj więcej
Kamil Bednarek reklamuje Lotto [wideo] reklama

Kamil Bednarek reklamuje Lotto [wideo]

Piosenką "Ułani, ułani" w jego aranżacji Totalizator promuje grę z okazji 100-lecia odzyskania niepodległości.

Czytaj więcej
To już przesądzone: we wrześniu rebranding BZ WBK na Santander marketing

To już przesądzone: we wrześniu rebranding BZ WBK na Santander

Zmianie marki będzie towarzyszyć kampania wizerunkowa.

Czytaj więcej
Coldrex wraca po 10 latach z kampanią TV [wideo] marketing

Coldrex wraca po 10 latach z kampanią TV [wideo]

Działania przygotowały m.in. Zenith i Red8.

Czytaj więcej
BZ WBK wprowadza nową platformę komunikacji reklama

BZ WBK wprowadza nową platformę komunikacji

Bank kończy z celebrytami w reklamach, za to silnie podkreśla emocje.

Czytaj więcej
Bank Zachodni WBK reklamuje kredyty gotówkowe reklama

Bank Zachodni WBK reklamuje kredyty gotówkowe

W spotach reklamowych występują Łukasz Fabiański, Rafał Szałajko i inni... Kampania potrwa do końca kwietnia.

Czytaj więcej
Nie oglądam bloków reklamowych reklama

Nie oglądam bloków reklamowych

- Atmosfera była zupełnie inna niż w  agencjach teraz. Było dużo mniej pracy, dużo więcej czasu i  mieliśmy dużo więcej przestrzeni na myślenie i  podchodzenie z  różnych stron do tematów - mówi Maciej Marasek, były dyrektor kreatywny Ogilvy & Mather, współzałożyciel agencji Red8 i 2012.

Czytaj więcej
Czy nowa sieć umili Polakom zakupy? marketing

Czy nowa sieć umili Polakom zakupy?

Na rynku debiutuje sieć polskich supermarketów Mila. Wejście na rynek wsparte jest kampanią.

Czytaj więcej
"Agencje same siebie kopią w dupę" reklama

"Agencje same siebie kopią w dupę"

Michał Nowosielski opuszcza stanowisko dyrektora kreatywnego Young & Rubicam Brands i diagnozuje sytuację polskiego biznesu reklamowego. Bez lukru.

Czytaj więcej