ilość wyników: 8
Analizy list zakupowych Listonic wskazują, że Polacy coraz częściej sięgają po piwa wyróżniające się smakiem i jakością, nawet jeśli muszą wydać na nie więcej.
Czytaj więcejPolska agencja otrzymała nagrodę za stworzenie nowej identyfikacji Redd’s i za projekt Hooga.
Czytaj więcejZa koncept kreatywny odpowiada agencja GPD.
Czytaj więcejZwycięskie zespoły poznamy 28 maja podczas Gali Konkursu KTR w Teatrze Polskim. Nagrodą główną w poszczególnych kategoriach jest udział w międzynarodowych finałach Young Lions.
Czytaj więcejInBev, by uzyskać akceptację Komisji Europejskiej dla przejęcia SABMillera, zobowiązał się do sprzedaży m.in. największego w Polsce producenta piwa.
Czytaj więcejZbliża się sezon ogródkowy, więc nie dziwi fakt, że marki piwne odświeżają budżety kreatywne.
Czytaj więcejMimo że w tym roku sprzedaż piwa spadła, browary zwiększyły nakłady na reklamę. Najbardziej wspierana marka to Żywiec.
Czytaj więcejNajwiększy piwny producent jesienią zadebiutuje z trzema nowymi wariantami wpisującymi się w trend popularności piwnych specjalności. Dlaczego jednak tak dobry marketer wprowadza te innowacje jako ostatni?
Czytaj więcej