ilość wyników: 5
W kolejnym odcinku cyklu Małgorzata Obielak z Performics pisze m.in. o rozwiązaniach AI wdrażanych przez platformy społecznościowe.
Czytaj więcejW ostatnim w tym roku przeglądzie przygotowanym przez Małgorzatę Obielak, e-PR & social media specialist w Performics, m. in. o raporcie Snapchata o pokoleniu Z oraz raporcie trendów na 2023 rok przygotowanym przez TikToka.
Czytaj więcejWiemy, jak ważne w dzisiejszym internetowym środowisku jest bezpieczeństwo. Marki również zaczynają coraz bardziej dbać o tę kwestię. Zapraszamy do lektury kolejnego odcinka cyklu o nowościach w social mediach, który przygotowuje Małgorzata Obielak z agencji marketingu efektywnościowego Performics.
Czytaj więcejMarka General Motors po raz pierwszy zdecydowała się na promowanie nowego modelu auta na platformie społecznościowej.
Czytaj więcejNajwiększą gotowość do płacenia wykazali użytkownicy WhatsApp, a największą kwotę miesięcznie zadeklarowali użytkownicy YouTube.
Czytaj więcej