ilość wyników: 5
Goldbach Audience przejmie od Goldbach Interactive klientów bezpośrednich w zakresie zakupu mediów. Zmianie ulega także struktura tej marki.
Czytaj więcejRywalizacja o widzów filmów i telewizji w internecie wkracza na wyższy poziom.
Czytaj więcejChociaż obie spółki mediowe są mocno zadłużone, to ich kondycja i perspektywy różnią się zasadniczo.
Czytaj więcejUdziałowcy Polskich Badań Internetu (PBI) zastanawiają się, jak ulepszyć badanie tego medium. Możliwy jest przetarg, który obejmie światowych potentatów. Sytuację na rynku badań internetu komentuje w rozmowie z "MMP Magazyn Online" Tomasz Jażdzyński, prezes GG Network.
Czytaj więcejDwa najczęściej odmieniane słowa w kontekście transakcji zakupu Plusa przez Zygmunta Solorza-Żaka to: imperium i synergia. Imperium, choć to określenie może na wyrost, rzeczywiście powstaje, natomiast o synergie, przynajmniej szybkie i bezpośrednie, będzie już trudniej.
Czytaj więcej