Wyniki wyszukiwania dla tagu - reebok
ilość wyników: 12

Wyższa szkoła inteligencji marketingowej marketing

Wyższa szkoła inteligencji marketingowej

Serial "Stranger Things" stał się lokomotywą promocyjną dla platformy Netflix, tytuł działa jak magnes na kolejne marki. Mistrzowie marketingu i lokowania pokazują, jak skutecznie online przenieść do offline’u i angażować kolejne pokolenia młodych konsumentów.

Czytaj więcej
Taneczny freestyle w jesiennej kampanii CCC reklama

Taneczny freestyle w jesiennej kampanii CCC

W kampanii Youngsters wystąpili profesjonalni tancerze, z których każdy specjalizuje się w innym stylu.

Czytaj więcej
Oryginalność się sprawdza reklama

Oryginalność się sprawdza

Klienci szybko nas dostrzegli, to prawda. Jesteśmy ciekawą alternatywą dla dużych agencji - mówi Karolina Witecka, CEO & co-funder, Cut The Mustard.

Czytaj więcej
Cut The  Mustard z kampanią dla Reeboka reklama

Cut The Mustard z kampanią dla Reeboka

W kampanii "Dołącz do kobiet, które zmieniają świat" występują Joanna Jędrzejczyk, Julia Wieniawa oraz Katarzyna Bigos. Za zakup mediów odpowiada Carat.

Czytaj więcej
Startuje nowa kampania CCC Youngsters reklama

Startuje nowa kampania CCC Youngsters

Autorem kampanii jest agencja 2012.

Czytaj więcej
Wójcik i Malinowska dołączają do LifeTube marketing

Wójcik i Malinowska dołączają do LifeTube

Sieć inwestuje w kanały muzyczne i niestandardowe kampanie gamingowe.

Czytaj więcej
Zmiany w strukturach CCC marketing

Zmiany w strukturach CCC

Zofia Korecka-Rejczak nowym global marketing directorem. Firma tworzy również własny dział komunikacji i PR.

Czytaj więcej
Sklep, w którym można płacić wysiłkiem marketing

Sklep, w którym można płacić wysiłkiem

Reebok Fit Shop wprowadza komunikacyjnie agencja Cut The Mustard.

Czytaj więcej
Jak marki łamią stereotypy dotyczące płci opinie

Jak marki łamią stereotypy dotyczące płci

Wizerunki współczesnych kobiet kreowanych przez zachodnie marki prezentuje Karolina Kaczmarczyk-Rogalska, strateg One Eleven.

Czytaj więcej
Raj Carrie Bradshaw panie-przodem

Raj Carrie Bradshaw

W londyńskim Muzeum Victorii i Alberta można oglądać na pozór niewielką wystawę o historii obuwia - "Pleasure and pain" sponsorowaną przez markę Clarks.

Czytaj więcej