Wyniki wyszukiwania dla tagu - reserved
ilość wyników:
9
W wielu spośród najchętniej oglądanych spotów reklamowych to muzyka stanowi główną wartość. W takich filmach twórcy zwykle myślą o muzyce od samego początku i stanowi ona równorzędny z obrazem element kreacji, a nie coś dodanego na końcu na zasadzie "tyle jeszcze zostało w budżecie".
Czytaj więcej- Największej dynamiki wzrostu rynku reklamowego i najciekawszych zmian w najbliższym czasie możemy się spodziewać na rynkach w najsłabszej sytuacji ekonomicznej - mówi László Szarvas.
Czytaj więcejDwuminutowy film można już oglądać w sieci.
Czytaj więcejKomisja stwierdziła, że reklama może zaowocować brakiem zaufania do apeli społecznych i zniechęcać do zaangażowania się w działania społeczne.
Czytaj więcejKonsekwentne wzrosty Grupy Redan pozwoliły jej zainwestować mocno w markę odzieżową Top Secret. Zmieniła się kolekcja i komunikacja, a marka po raz pierwszy od 10 lat wystartowała z rozległą kampanią w mediach.
Czytaj więcejNominowano 33 prace w 11 kategoriach. Zwycięzców poznamy 7 listopada br.
Czytaj więcej- Największy serwis społecznościowy na świecie stał się główną platformą komunikacji nie tylko dla użytkowników indywidualnych, ale również brandów, które wykorzystują potencjał social mediów do realizowania swoich celów wizerunkowych i sprzedażowych - pisze Maciej Dutkowski, community manager w MRM
Czytaj więcejAgata Grabowska, research & development executive w firmie badawczej 4P, pisze o trendzie, który przestał być niszowy i ma coraz większy wpływ na działania marketingowe.
Czytaj więcej