Wyniki wyszukiwania dla tagu - reserved
ilość wyników: 15
Drugi sezon podcastu Magdy Mołek we współpracy z Reserved [wideo] media-internet

Kolejne odcinki "Z pokolenia na pokolenie" będą emitowane przez sześć tygodni w każdy czwartek.

Czytaj więcej
Facebook z raportem "Meet the Future" o pokoleniu Z media-internet

W raporcie o pokoleniu osób urodzonych w drugiej połowie lat 90. i po 2000 r. mówią jego przedstawiciele angażujący się w działania prospołeczne i proekologiczne na Facebooku i Instagramie.

Czytaj więcej
Firma odzieżowa LPP zamyka część sklepów marketing

Właściciel marki Reserved będzie wypowiadać umowy najmu w centrach handlowych.

Czytaj więcej
Muzyka przekazuje wartości marki [wideo] marketing

Różne są sposoby konsumpcji muzyki i środki dotarcia do odbiorców, ale w każdym pokoleniu wywołuje ona równie silne emocje. Marki mogą i powinny je wykorzystać. Muszą jednak robić to na podstawie spójnej strategii - mówią Michał Krajewski i Mateusz Szmigiero z agencji Cord Warsaw.

Czytaj więcej
Hołd złożony włoskiemu kinu w nowej kampanii Reserved [wideo] reklama

Kendall Jenner twarzą międzynarodowych działań sieci odzieżowej.

Czytaj więcej
Cord Warsaw, Juice Sound i Jaguarec z nominacjami w Music+Sound Awards reklama

Zwycięzców międzynarodowego konkursu poznamy 16 lipca br.

Czytaj więcej
Więcej niż ornament reklama

W wielu spośród najchętniej oglądanych spotów reklamowych to muzyka stanowi główną wartość. W takich filmach twórcy zwykle myślą o muzyce od samego początku i stanowi ona równorzędny z obrazem element kreacji, a nie coś dodanego na końcu na zasadzie "tyle jeszcze zostało w budżecie".

Czytaj więcej
Region CEE: Najsłabsi nas jeszcze zaskoczą reklama

- Największej dynamiki wzrostu rynku reklamowego i najciekawszych zmian w najbliższym czasie możemy się spodziewać na rynkach w najsłabszej sytuacji ekonomicznej - mówi László Szarvas.

Czytaj więcej
Cindy Crawford i Dacre Montgomery promują Reserved [wideo] reklama

Dwuminutowy film można już oglądać w sieci.

Czytaj więcej
KER: Reklama Reserved przekracza "dopuszczalne granice obyczajowości" reklama

Komisja stwierdziła, że reklama może zaowocować brakiem zaufania do apeli społecznych i zniechęcać do zaangażowania się w działania społeczne.

Czytaj więcej