ilość wyników: 7
Na jak długo zastopować działania w social mediach i czy w ogóle to robić? Jakich fraz unikać w treściach content marketingowych? Czego absolutnie nie komunikować klientom i pracownikom? Takie, między innymi, pytania stawiają sobie agencje marketingowe oraz ich klienci w związku z wojną w Ukrainie.
Czytaj więcejRekordowej w historii polskich start-upów serii A - zaledwie w pół roku po rundzie seed - przewodził fundusz Balderton Capital.
Czytaj więcejO tym, że innowacja marketingowa nie musi zawsze oznaczać wielkich inwestycji i zaawansowanych technologii, mówią Marcin Bełza i Piotr Gąsienica-Daniel z firmy doradczej One Eleven
Czytaj więcejAion rozpoczął działalność w Belgii w marcu 2020 r., a za projektem stoi Wojciech Sobieraj, dawny prezes Aliora.
Czytaj więcejW ciągu ostatnich dwunastu miesięcy za pośrednictwem aplikacji Polacy wydali 3,5 miliarda złotych.
Czytaj więcejFintech z siedzibą w Londynie zdobył już ponad 10 mln klientów w Europie.
Czytaj więcejMagazyn “Wired" (edycja brytyjska) opublikował po raz kolejny doroczne zestawienie 100 najgorętszych start-upów w Europie. Przyglądamy się bliżej niektórym z nich.
Czytaj więcej