Wyniki wyszukiwania dla tagu - ringier-axel-springer-polska
ilość wyników: 17

Dariusz Zieliński na czele segmentu sportowego Ringier Axel Springer media-internet

Dariusz Zieliński na czele segmentu sportowego Ringier Axel Springer

Będzie odpowiedzialny za wszystkie marki sportowe wydawnictwa, m.in. Onet Sport, Przegląd Sportowy oraz serwis Przegladsportowy.pl.

Czytaj więcej
Katarzyna Kozłowska nową naczelną "Faktu" media-prasa

Katarzyna Kozłowska nową naczelną "Faktu"

Przechodzi z "Dziennika Gazety Prawnej", to jej powrót do tabloidu po 11 latach.

Czytaj więcej
Ofeminin.pl i Sephora nagrodzą influencerów marketing

Ofeminin.pl i Sephora nagrodzą influencerów

Sephora przy okazji promuje nową markę oraz swój projekt CSR - Sephora Accelerate.

Czytaj więcej
Sympatia.pl z kampanią w mediach [wideo] reklama

Sympatia.pl z kampanią w mediach [wideo]

Autorami i realizatorami kreacji są: Gong oraz Sputnik Studio.

Czytaj więcej
"Przegląd Sportowy" ze "Skarbem Kibica" w 230-tys. nakładzie media-prasa

"Przegląd Sportowy" ze "Skarbem Kibica" w 230-tys. nakładzie

Dziennik z 236-stronicowym dodatkiem za 8,90 zł.

Czytaj więcej
Trzy nowe programy w jesiennej "ramówce" Onetu media-internet

Trzy nowe programy w jesiennej "ramówce" Onetu

Małgorzata Ohme będzie rozmawiać z matkami znanych osób, Piotr Kędzierski opowie o grach komputerowych, a Piotr Najsztub poprowadzi talk-show.

Czytaj więcej
Anna Dudek redaktor prowadzącą Wysokieobcasy.pl media-internet

Anna Dudek redaktor prowadzącą Wysokieobcasy.pl

Wcześniej pracowała w "Polska The Times", Natemat.pl i w Ringier Axel Springer Polska.

Czytaj więcej
Pogmatwana logika wydawców opinie

Pogmatwana logika wydawców

Wydawcy przekonują, że prasa tradycyjna przetrwa, gdyż jest wiarygodna. Jednak dla mnie jakość i wiarygodność jest domeną twórcy - nie medium.

Czytaj więcej
Grupa Wirtualna Polska - prawie jak Google? media-internet

Grupa Wirtualna Polska - prawie jak Google?

Grupa O2 finalizuje przejęcie WP.pl i powołuje nowy zarząd.

Czytaj więcej
Płatny kontent gra piano media-prasa

Płatny kontent gra piano

Oferujemy nie tylko platformę technologiczną, ale także wartość dodaną - analizujemy, które treści mają potencjał jako płatne - mówi Peter Richards, dyrektor ds. rozwoju odpowiedzialny za kontakty ze środkową i północną Europą Piano Media.

Czytaj więcej