ilość wyników: 57
W 2023 roku łączna liczba wyświetleń aplikacji i portalu, które oferują relacje na żywo i wyniki meczów piłkarskich, tenisowych i wielu innych zawodów sportowych, wyniosła ponad 8,5 miliarda.
Czytaj więcejJaka jest najpopularniejsza dyscyplina, którą masowo uprawiają Polacy? Piłka nożna? Bieganie? Nic z tych rzeczy. Prawie od siedmiu dekad Polacy najchętniej grają w gry LOTTO. To przesłanie kolejnej odsłony kampanii reklamowej promującej należącą do Totalizatora Sportowego markę LOTTO.
Czytaj więcejJest to pierwsza polska produkcja własna Amazon Prime Video.
Czytaj więcejKampania z ich udziałem rozpocznie się 5 września i ma wspierać najmłodszych w rozwijaniu umiejętności i zainteresowań.
Czytaj więcejW przychodach chińska firma cofnęła się o trzy lata - do poziomu z 2017 roku.
Czytaj więcejStart-up Jarosława Kuźniara chce pozyskać od inwestorów 2,1 mln zł.
Czytaj więcejKampania telewizyjna rusza 8 listopada.
Czytaj więcejFilm reżyseruje Maciej Kowalczuk.
Czytaj więcej39% Polaków liczy na wygraną w pierwszym meczu naszej piłkarskiej reprezentacji ze Słowacją. Pewnym zaskoczeniem może być, że na pytanie o zainteresowanie Euro "zdecydowanie tak" odpowiada tylko 17% respondentów.
Czytaj więcej