ilość wyników: 9
Portal z ofertami pracy dla segmentu "white collar" przekonuje, że "prawo pracy jest megafajne".
Czytaj więcejKlip wyprodukował dom produkcyjny F25.
Czytaj więcejDebata #PoStronieKobiet koncentrowała się na pomysłach, które prowadziłyby do równości kobiet i mężczyzn.
Czytaj więcejDyrektorem kreatywnym projektu jest Tomasz Dubiel, a spot wyreżyserował Mikołaj Sadowski.
Czytaj więcejKampania portalu z ofertami pracy, której twarzą jest influencer Rafał Masny, zachęca do jazdy do biura rowerem.
Czytaj więcejRówność i jawność wynagrodzeń, więcej kobiet na wyższych stanowiskach, takie same szanse zawodowe jak w przypadku mężczyzn, dbałość, by kreatywność i kompetencje nie miały płci - to tylko niektóre konieczne zmiany, które kobiety wskazały w badaniu #PoStronieKobiet.
Czytaj więcejAmbicją twórców kampanii było danie głosu autentycznym osobom reprezentującym światopogląd młodego pokolenia.
Czytaj więcejOceniają: Katarzyna Nowacka, senior art director, Saatchi & Saatchi i Maciek Klimek, senior copywriter, MullenLowe Warsaw.
Czytaj więcejZa koncept kreatywny odpowiada zespół RocketJobs.pl. Spot wyprodukował dom produkcyjny F25. Reżyserem filmów wideo jest Mikołaj Sadowski, jeden z założycieli agencji 180heartbeats.
Czytaj więcej