ilość wyników: 10
Burger King, McDonald's, Papa Johns i inne sieci restauracji ogłosiły wycofanie się z Rosji. Jednak za zamknięcie lokali odpowiadają lokalni przedsiębiorcy, a nie amerykańskie centrale sieci.
Czytaj więcejSzwajcarski koncern w końcu ugiął się pod presją opinii publicznej.
Czytaj więcejKoncerny z branż FMCG i fast food działające w Rosji znalazły się pod silną presją ze strony światowej opinii publicznej w związku z wojną na Ukrainie pochłaniająca coraz więcej ofiar cywilnych.
Czytaj więcejSieć Mere po roku zastoju wznowiła ekspansję w Europie.
Czytaj więcejBardziej Vkontakte niż Facebook. Yandex równie często jak Google, Alisa zamiast Aleksy. Rosyjski internet jest światem osobnym i dość nam obcym - ze względu na barierę językową, słabe relacje między państwami ich obywatelami oraz historyczne resentymenty.
Czytaj więcejW kampanii internetowej skierowanej do rosyjskiego miliardera wykorzystano m.in. fakt, że popularny font Times New Roman został objęty amerykańskimi sankcjami wobec Rosji.
Czytaj więcejOrganizacja płatnicza pozyskała słynnego piłkarza do kampanii związanej z tegorocznym mundialem w Rosji.
Czytaj więcejGłównym elementem kampanii jest loteria konsumencka, w której można wygrać m.in. bilety na mecz Polska-Senegal.
Czytaj więcejObejmie telewizję, digital, OOH, radio, kina oraz punkty sprzedaży.
Czytaj więcejRusza kampania "Biało-Czerwoni" z Adamem Nawałką.
Czytaj więcej