Wyniki wyszukiwania dla tagu - rossmann
ilość wyników: 19

Ewa Chodakowska promuje wegańskie kosmetyki Be Bio marketing

Ewa Chodakowska promuje wegańskie kosmetyki Be Bio

Od kwietnia są dostępne w sieci Rossmann.

Czytaj więcej
Klienci wybierają, kogo wesprze Rossmann marketing

Klienci wybierają, kogo wesprze Rossmann

Trwa trzecia edycja programu "Pomagamy jak umiemy".

Czytaj więcej
Unilever wprowadzi markę Seventh Generation marketing

Unilever wprowadzi markę Seventh Generation

Będą to środki czystości pochodzenia roślinnego.

Czytaj więcej
IQ Marketing wprowadza nową markę Unilevera - Love Beauty and Planet marketing

IQ Marketing wprowadza nową markę Unilevera - Love Beauty and Planet

Komunikacja odbywa się w mediach społecznościowych. Produkty są dostępne tylko w drogeriach Rossmann.

Czytaj więcej
Kolekcja Zina na mundial w sieci Rossmann marketing

Kolekcja Zina na mundial w sieci Rossmann

Ubrania i akcesoria - piłki, worki i plecaki - inspirowane są barwami narodowymi.

Czytaj więcej
Sieci handlowe zwiększają wydatki reklamowe reklama

Sieci handlowe zwiększają wydatki reklamowe

Biedronka i Lidl coraz zacieklej walczą o tego samego klienta - wynika z analizy Codemedia.

Czytaj więcej
Rossmann wchodzi w układy z Amazonem marketing

Rossmann wchodzi w układy z Amazonem

Jako pierwsza sieć z niemieckiej pierwszej dziesiątki detalistów drogerie Rossmann będą współpracować z Amazonem w dostawie produktów w ramach szybkiego serwisu Prime Now.

Czytaj więcej
Znamy zwycięzców IV edycji Papaya Young Directors reklama

Znamy zwycięzców IV edycji Papaya Young Directors

Grand Prix za film dla Link4 "Back" otrzymał Jakub Gutkowski.

Czytaj więcej
Już dziś startuje IV edycja konkursu dla	młodych filmowców Papaya Young Directors! PROMOCJA

Już dziś startuje IV edycja konkursu dla młodych filmowców Papaya Young Directors!

Nieważne, gdzie stawiasz kamerę. Ważne jest - po co? - Krzysztof Kieślowski

Czytaj więcej
Lidl prześcignął Orange pod względem liczby reklam w TV w 2016 r. media-tv

Lidl prześcignął Orange pod względem liczby reklam w TV w 2016 r.

Zeszłoroczny lider spadł o dwie pozycje, prześcignął go także bezpośredni konkurent - T-Mobile. Słabnie sektor finansowy, a marki FMCG zmieniają podejście.

Czytaj więcej