ilość wyników: 11
Bezpieczeństwo marki, które w 2023 roku będzie miało kluczowe znaczenie dla marketerów, stanowi o przewadze reklam w connected TV (CTV) w porównaniu do tradycyjnej telewizji.
Czytaj więcejBieżący rok z pewnością przyniesie jeszcze więcej działań nakierowanych na zapewnienie bezpieczeństwa zarówno użytkownikom, jak i samym markom - pisze Agnieszka Gilewska, Business Development Director Poland, RTB House.
Czytaj więcejAgencją Roku zostało VMLY&R, Domem Mediowym Roku - Havas Media, natomiast Reklamodawcą Roku - Grupa Żywiec.
Czytaj więcejNarzędzia oparte o deep learning i sztuczną inteligencję ułatwiają marketerom dbanie o pozytywne doświadczenie zakupowe i lojalność konsumenta wobec marki.
Czytaj więcejOptymalizacja kampanii często wymaga podjęcia większej liczby działań niż tylko zwiększenia wydatków na reklamę - przekonuje Łukasz Abgarowicz.
Czytaj więcejOto przykład innowacyjnego wykorzystania deep learningu i potwierdzenie, że działania online mogą być o wiele bardziej skuteczne niż dotychczas zakładano.
Czytaj więcejW piątek 24 listopada sklepy internetowe zanotują najprawdopodobniej rekordowe wyniki sprzedaży.
Czytaj więcejBig Data może być błogosławieństwem lub przekleństwem, w zależności od tego, jak się z tej wiedzy korzysta - pisze Łukasz Abgarowicz, business development director RTB House w Polsce.
Czytaj więcej