Wyniki wyszukiwania dla tagu - rtb-house
ilość wyników: 11
Nowoczesny marketing to wykorzystanie nośników connected TV w kampaniach opinie

Bezpieczeństwo marki, które w 2023 roku będzie miało kluczowe znaczenie dla marketerów, stanowi o przewadze reklam w connected TV (CTV) w porównaniu do tradycyjnej telewizji.

Czytaj więcej
Najważniejsze trendy MarTech na 2023 rok, które warto śledzić opinie

Bieżący rok z pewnością przyniesie jeszcze więcej działań nakierowanych na zapewnienie bezpieczeństwa zarówno użytkownikom, jak i samym markom - pisze Agnieszka Gilewska, Business Development Director Poland, RTB House.

Czytaj więcej
Lucyna Koba w Nielsenie marketing

Przechodzi z RTB House.

Czytaj więcej
"Najmłodszy headhunter na świecie" otrzymał nagrodę Best In Show podcza IAB Mixx Awards reklama

Agencją Roku zostało VMLY&R, Domem Mediowym Roku - Havas Media, natomiast Reklamodawcą Roku - Grupa Żywiec.

Czytaj więcej
Lucyna Koba dołączyła do zespołu RTB House marketing

W lipcu rozstała się z Gemiusem.

Czytaj więcej
Personalizacja przekazu marketingowego pomoże aktywować, utrzymać i zwiększyć lojalność klientów marketing

Narzędzia oparte o deep learning i sztuczną inteligencję ułatwiają marketerom dbanie o pozytywne doświadczenie zakupowe i lojalność konsumenta wobec marki.

Czytaj więcej
Skuteczna kampania retargetingowa - 5 kroków w kierunku optymalizacji opinie

Optymalizacja kampanii często wymaga podjęcia większej liczby działań niż tylko zwiększenia wydatków na reklamę - przekonuje Łukasz Abgarowicz.

Czytaj więcej
Deep learning, czyli ewolucja reklamy: case study RTB House opinie

Oto przykład innowacyjnego wykorzystania deep learningu i potwierdzenie, że działania online mogą być o wiele bardziej skuteczne niż dotychczas zakładano.

Czytaj więcej
E-handel szykuje się na Black Friday marketing

W piątek 24 listopada sklepy internetowe zanotują najprawdopodobniej rekordowe wyniki sprzedaży.

Czytaj więcej
Trzy trendy, które zmienią e-commerce marketing

Big Data może być błogosławieństwem lub przekleństwem, w zależności od tego, jak się z tej wiedzy korzysta - pisze Łukasz Abgarowicz, business development director RTB House w Polsce.

Czytaj więcej